Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Zrozumienie siebie i innych
- Co sprawia, że zachowujemy się w taki sposób, w jaki się zachowujemy? Jak możemy zrozumieć, które części tego zachowania są akceptowalne – wymagane przez naszą rolę w biznesie – a które nie? Jak możemy „dostosować” zachowanie, aby zapobiegać przyczynom konfliktów lub łagodzić konflikty spowodowane przez innych? Co rozumiemy przez Skuteczny Communication w potencjalnych i rzeczywistych sytuacjach konfliktowych?
Inteligencja emocjonalna
- Emocje i ich konsekwencje zarówno w tworzeniu, jak i radzeniu sobie z konfliktem Znaczenie zrozumienia naszego „EQ” (w przeciwieństwie do bardziej standardowego IQ) Pięć etapów modelu inteligencji emocjonalnej Golemana: Samoświadomość Self-Management Motywacja Empatia Społeczna Umiejętności
Analiza transakcyjna
- Dlaczego postępujemy/reagujemy w określony sposób wobec współpracowników i klientów? Jak możemy budować relacje ze współpracownikami i klientami? Jakie są korzyści z „prawdziwego porozumienia” w naszych relacjach między personal?
Klient i interesariusz Management
- Satysfakcja interesariuszy Analiza interesariuszy: interesariusze wewnętrzni i zewnętrzni Radzenie sobie z konfliktami w interakcjach z klientami i/lub interesariuszami
Assertiveness
- Agresywny v asertywny v uległy Korzyści z asertywnego zachowania
Konfrontacja
- Model Konfrontacyjny – Ostre Rozmowy Model PRO: szablon planowania i skutecznego przeprowadzania Ostrych Rozmów
Radzenie sobie z konfliktem
- Co powoduje konflikt? Fazy rozwiązywania konfliktów Zrozumienie konfliktu Zrozumienie pozycji swojej/drugiej osoby w konflikcie Rozwiązanie konfliktu
14 godzin
Opinie uczestników (2)
Najlepsze szkolenie na jakim byłam w ostatnim czasie, merytoryczne, duża dawka wiedzy i rozwiązań oraz poleceń.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Handling Conflict with Confidence
możliwość otwartej dyskusji na poruszane tematy