Plan Szkolenia

Zrozumienie siebie i innych

  • Co sprawia, że zachowujemy się w taki sposób, w jaki się zachowujemy?
  • Jak możemy zrozumieć, które części tego zachowania są akceptowalne – wymagane przez naszą rolę w biznesie – a które nie?
  • Informacje zwrotne: jak inni nas postrzegają i jak się do nas odnoszą?

Communication

  • Jak komunikujemy się z innymi?
  • Jakie są zalety/wady różnych mediów komunikacyjnych?
  • Co rozumiemy przez Efektywny Communication i jak to osiągnąć?
  • Nasze style myślenia i uczenia się oraz sposoby ich zastosowania w naszej codziennej pracy

Inteligencja emocjonalna

  • Emocje i ich konsekwencje
  • Znaczenie zrozumienia naszego „EQ” (w przeciwieństwie do bardziej standardowego IQ)
  • Pięć etapów modelu inteligencji emocjonalnej Go Lemana:
    • Samoświadomość
    • Samo-Management
    • Motywacja
    • Empatia
    • Umiejętności społeczne

Analiza transakcyjna

  • Dlaczego postępujemy/reagujemy w określony sposób wobec współpracowników i klientów?
  • Jak możemy budować relacje ze współpracownikami i klientami?
  • Jakie są korzyści z „prawdziwego porozumienia” w naszych relacjach międzyludzkich?

Interesariusz Management

  • Zadowolenie interesariuszy
  • Analiza interesariuszy: interesariusze wewnętrzni i zewnętrzni

Radzenie sobie ze zmianą

  • 9 kluczowych zasad zmiany
  • Reakcje emocjonalne na zmianę
  • Opór wobec zmian – i korzyści płynące z oporu

Wymagania

Publiczność

Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi kwestii związanych z komunikacją i wywieraniem wpływu:

  • ich koledzy
  • Swoich szefów
  • Klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze
 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Powiązane Kategorie