Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Zrozumienie siebie i innych
- Co sprawia, że zachowujemy się w taki sposób, w jaki się zachowujemy?
- Jak możemy zrozumieć, które części tego zachowania są akceptowalne – wymagane przez naszą rolę w biznesie – a które nie?
- Informacje zwrotne: jak inni nas postrzegają i jak się do nas odnoszą?
Communication
- Jak komunikujemy się z innymi?
- Jakie są zalety/wady różnych mediów komunikacyjnych?
- Co rozumiemy przez Efektywny Communication i jak to osiągnąć?
- Nasze style myślenia i uczenia się oraz sposoby ich zastosowania w naszej codziennej pracy
Inteligencja emocjonalna
- Emocje i ich konsekwencje
- Znaczenie zrozumienia naszego „EQ” (w przeciwieństwie do bardziej standardowego IQ)
- Pięć etapów modelu inteligencji emocjonalnej Go Lemana:
- Samoświadomość
- Samo-Management
- Motywacja
- Empatia
- Umiejętności społeczne
Analiza transakcyjna
- Dlaczego postępujemy/reagujemy w określony sposób wobec współpracowników i klientów?
- Jak możemy budować relacje ze współpracownikami i klientami?
- Jakie są korzyści z „prawdziwego porozumienia” w naszych relacjach międzyludzkich?
Interesariusz Management
- Zadowolenie interesariuszy
- Analiza interesariuszy: interesariusze wewnętrzni i zewnętrzni
Radzenie sobie ze zmianą
- 9 kluczowych zasad zmiany
- Reakcje emocjonalne na zmianę
- Opór wobec zmian – i korzyści płynące z oporu
Wymagania
Publiczność
Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi kwestii związanych z komunikacją i wywieraniem wpływu:
- ich koledzy
- Swoich szefów
- Klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze
14 godzin
Opinie uczestników (2)
All interaction between Elodie and us . Good ratio theory/practice.
Hayere Nathalie - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Elodie is really lively and energetic. She knows her subject well and engages everybody during the session.