Komunikacja w zespole projektowym - Plan Szkolenia
Podstawą dobrze funkcjonującego zespołu jest umiejętność realizacji innowacyjnych oraz zaawansowanych zadań. Aby uzyskać dużą skuteczność działania osoby tworzące zespół oprócz kompetencji merytorycznych potrzebują jeszcze jednej kluczowej umiejętności komunikowania się między sobą. Szkolenie dostarcza narzędzia komunikacyjne i ćwiczy model Model IPS (Innovative Problem Solving), nuczy zarządzania konfliktem. Uczestnicy wypracowują własny kodeks komunikacji w projekcie i zgłębiają zasady komunikacji nieantagonizującej.
Grupa docelowa:
zespoły, które chcą rozwinąć do poziomu mistrzowskiego umiejętności słuchania, przekazywania informacji i zasad komunikacji nieantagonizującej.
Plan Szkolenia
- Rozwój nowych umiejętności i wdrożenie narzędzia komunikacji w zespole.
- Dopasowanie sposobu przekazu informacji do typu rozmówcy.
- Udzielanie informacji zwrotnej i konstruktywnej krytyki w zespole.
- Wzmocniienie umiejętności komunikacji transformującej nastawionej na efektywną współpracę.
- Wykorzystywanie zasobów i możliwości wewnętrznych i zewnętrznych jednostki oraz zespołu w komunikacji.
- Metody pomagające dobrze się komunikować i współpracować w zespole w sytuacjach konfliktowych i trudnych.
- Kultura feedbacku - frazes w nomenklaturze korporacyjnej
Szkolenia zdalne są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Komunikacja w zespole projektowym - Plan Szkolenia - Booking
Komunikacja w zespole projektowym - Plan Szkolenia - ZAPYTANIE O SZKOLENIE
Komunikacja w zespole projektowym - Zapytanie o Konsultacje
Opinie uczestników (1)
Wysoki poziom wiedzy prowadzącego.
Przemek - Sreamsoft Kraków sp. z o.o.
Szkolenie - Komunikacja w zespole projektowym
Szkolenia Powiązane
Hosting Online Meetings
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla trenerów, konsultantów, liderów i komunikatorów w dowolnej dziedzinie, którzy chcą skutecznie i efektywnie ułatwiać konferencje internetowe przy użyciu różnych platform wirtualnych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Dowiedz się, jak skutecznie ułatwiać spotkania online dla zdalnych uczestników.
- Stwórz bezpieczne i angażujące wirtualne środowisko dla konferencji internetowych, nadając im odpowiedni ton i sposób myślenia.
- Sprawniej zarządzaj spotkaniami online, wybierając odpowiednią platformę i oswajając się z technologią.
- Utrzymuj zaangażowanie uczestników poprzez stymulowanie rozmów online.
- Buduj głębsze relacje z uczestnikami i innymi praktykami, aby wspólnie uczyć się i zdobywać cenne spostrzeżenia.
Personal Efficiency and Managing Meetings
7 godzinPubliczność
Kierownicy, liderzy zespołów i pracownicy, którzy uważają, że:
- Uczestniczą w zbyt wielu spotkaniach
- Ich czas jest “kradziony” przez inne osoby
- Nie mogą dotrzeć do sedna swojej codziennej pracy z powodu braku planowania, przewidywania lub ustalania priorytetów.
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywnym połączeniem:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
- Docenianie potrzeby efektywnego zarządzania spotkaniami – szanowanie presji czasu osób, które zapraszają na spotkania
- Przestrzeganie standardowych procesów zwoływania, zarządzania i przygotowywania wyników spotkań
- szerzej doceniać niektóre sposoby bardziej efektywnego zarządzania sobą i swoim czasem: pracować mądrzej, a nie ciężej…
Efektywność osobista - zarządzanie sobą
7 godzinLeadership i kierowanie zespołem II
7 godzinLeadership Organizational Change Training
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest skierowane do liderów organizacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak wprowadzać zmiany w organizacjach poprzez wdrażanie skutecznych strategii przywództwa.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
-
Zrozumienie wpływu przywództwa w zmianie na jednostki, zespoły i organizacje.
Stosować praktyki planowania w działaniach związanych ze zmianami organizacyjnymi.
Skutecznie kierować zmianą organizacyjną poprzez przywództwo zmiany.
Menedżer liderem zmian
7 godzinZarządzanie zespołem rozproszonym
7 godzinGospodarka magazynowa WMS
7 godzinZarządzanie czasem i efektywność osobista
14 godzinZarządzanie komunikacją kryzysową
7 godzinCele szkolenia:
nabycie umiejętności zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną organizacji w sytuacjach
kryzysowych, a także nauczenie się tworzenia procedur działania w takich sytuacjach.
Metody: Wykład. Dyskusja. Warsztaty.
Zarządzanie zmianą - menedżerowie i liderzy
7 godzinInfluence in Action
14 godzinPfizer, Hewlett Packard, DellEMC i VMware skorzystały z tego programu, rozwijając lepszą równowagę w swoim stylu wywierania wpływu i wykazując odporną reakcję na wyzwania w miejscu pracy. Jeśli chcesz: • Tworzyć wysokowydajne zespoły robocze • Konsekwentnie zdobywać kontrakty z pitchingu • Z powodzeniem negocjować najlepsze oferty • Budować wartość dla akcjonariuszy, rok po roku... to potrzebujesz naszego programu wywierania wpływu.
Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
7 godzinBusiness Communication Skills
35 godzinUmiejętności komunikacyjne od dawna są uznawane za niezbędne do osiągnięcia sukcesu zawodowego, a wiele karier utknęło w martwym punkcie lub uległo stagnacji z powodu braku umiejętności komunikacyjnych. Wbrew miejskim mitom, niewielu z nas rodzi się z tą umiejętnością, zamiast tego większość albo ćwiczyła, albo uczyła się na błędach. Ten kurs ma na celu pomóc uczestnikom poprawić ich umiejętności komunikacyjne, a w konsekwencji ich zdolność do pracy z innymi.
Umiejętności mediacyjne są subtelnie, ale znacząco różne. Excel Dobra komunikacja jest warunkiem wstępnym, ale ważniejsza jest umiejętność słuchania i przyjmowania do wiadomości tego, co się mówi. Rolą mediatora jest pomoc stronom w znalezieniu rozwiązania ich problemu i osiągnięcie rezultatu, który obie strony są w stanie zaakceptować. Mediatorzy unikają stawania po czyjejkolwiek stronie, wydawania osądów czy udzielania wskazówek. Są oni po prostu odpowiedzialni za rozwijanie skutecznej komunikacji i budowanie konsensusu między stronami. Kurs ten obejmuje również szerszy zakres umiejętności, oprócz komunikacji, które są wymagane do bycia skutecznym mediatorem.
Business English for Non-Native Speakers
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest skierowane do osób pracujących w międzynarodowym środowisku biznesowym, które chcą szybko poprawić swoje umiejętności słuchania, mówienia i pisania, aby być bardziej skutecznymi liderami i członkami zespołu.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Poznaj narzędzia i taktyki, aby szybko poszerzyć słownictwo angielskie w miejscu pracy.
- Skupienie się tylko na odpowiednich częściach języka angielskiego potrzebnych do bycia bardziej efektywnym w pracy.
- Uzyskanie pewności siebie w zakresie umiejętności komunikowania się z autorytetami przez telefon, e-mail i na spotkaniach.
- Praktykowanie technik wywierania wpływu i przekonywania klientów, menedżerów i współpracowników.
- Zastosowanie systematycznego podejścia do dalszego doskonalenia swoich umiejętności językowych po zakończeniu szkolenia.