Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na żywo w zakresie mediów społecznościowych (sieci społecznościowe) demonstrują poprzez dyskusję i praktyczne ćwiczenia, jak rozumieć, planować i wdrażać strategię mediów społecznościowych. Kursy dotyczące mediów społecznościowych obejmują zarówno biznesowe, jak i techniczne aspekty wdrażania udanej inicjatywy w zakresie mediów społecznościowych. Niektóre z tematów omawianych na naszych kursach obejmują sposób korzystania z analityki mediów społecznościowych do zbierania danych z blogów i innych stron internetowych w celu lepszego zrozumienia nastrojów klientów i podejmowania lepszych decyzji (np. w kampaniach marketingowych, obsłudze klienta itp.). Szkolenie z mediów społecznościowych jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w warminsko-mazurskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w warminsko-mazurskie. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Olsztyn
sale szkoleniowe NobleProg, ul. Gietkowska 6a, Olsztyn, poland, 10-170
Sala o charakterze szkoleniowo – konferencyjnym z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym.
Funkcjonalne meb...
Sala o charakterze szkoleniowo – konferencyjnym z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym.
Funkcjonalne meble zapewniają możliwość ustawienie ich w układzie konferencyjnym, szkolnym, warsztatowym lub kinowym w zależności od potrzeb Klienta.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (na miejscu lub zdalnie) skierowane jest do początkujących i średnio zaawansowanych marketerów, którzy chcą używać Facebook do reklamowania i promowania swoich produktów lub usług.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Konfiguracja i optymalizacja profilu, strony i autorespondera na Facebooku.
Tworzenie i zarządzanie stroną fanowską na Facebooku, która przyciąga i utrzymuje fanów.
Używanie reklam na Facebooku w celu dotarcia do potencjalnych klientów.
Integracja Facebooka z innymi usługami i platformami, takimi jak WordPress, Google Analytics i e-mail marketing.
Używaj wtyczek i widżetów Facebooka, aby ulepszyć swoją stronę internetową i bloga.
Tworzyć i przeprowadzać konkursy i promocje na Facebooku, które generują potencjalnych klientów i sprzedaż.
Monitorowanie i analizowanie wydajności i wyników Facebooka za pomocą statystyk i narzędzi analitycznych.
To szkolenie jest odpowiednie dla osób zajmujących się Digital Marketing i strategiami. Szkolenie obejmuje koncepcje niezbędne do uzyskania trakcji w mediach cyfrowych. Zapewnia delegatom wprowadzenie do kluczowych koncepcji marketingu cyfrowego, od marketingu mobilnego i marketingu w mediach społecznościowych po marketing e-mailowy, marketing PPC i SEO. Pod koniec szkolenia zrozumiemy znaczenie analityki i dobrej strategii z odpowiednimi przykładami.
Szkolenie to najlepiej nadaje się dla osób zajmujących się Digital Marketing i Strategies.
Szkolenie obejmuje koncepcje niezbędne do zdobycia popularności w Chinach za pośrednictwem mediów cyfrowych. Wprowadza kluczowe koncepcje marketingu cyfrowego, od marketingu mobilnego i marketingu w mediach społecznościowych po Email marketing, marketing PPC i SEO.
Pod koniec szkolenia zrozumieliśmy znaczenie analityki i dobrej strategii na odpowiednich przykładach.
FlockDB to rozproszona, odporna na błędy baza danych typu open source do zarządzania rozległymi, ale płytkimi grafami sieciowymi. Początkowo była wykorzystywana przez Twittera do przechowywania relacji między użytkownikami.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak skonfigurować i korzystać z bazy danych FlockDB, aby pomóc odpowiedzieć na pytania dotyczące mediów społecznościowych, takie jak kto śledzi kogo, kto blokuje kogo itp.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Instalacja i konfiguracja FlockDB
Zrozumienie unikalnych cech FlockDB w porównaniu do innych baz danych grafów, takich jak Neo4j
Używanie FlockDB do utrzymywania dużego zbioru danych grafów
Używanie FlockDB razem z MySQL w celu zapewnienia możliwości rozproszonego przechowywania danych
Niezwykle szybkie wyszukiwanie, tworzenie i aktualizowanie krawędzi grafów
Skalowanie FlockDB w poziomie do użytku w środowiskach internetowych o niskim opóźnieniu i wysokiej przepustowości.
Publiczność
Deweloperzy
Database inżynierów
Format kursu
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Uczestnicy, przez 7 godzin szkolenia, poznają ekosystem reklamowy Google, miejsca wyświetlania reklam oraz zalety poszczególnych formatów reklam.
Szkolenie ma charakter praktyczny - uczestnicy większość czasu spędzają na koncie reklamowym Google Ads, gdzie mają okazję własnoręcznie konfigurować omawiane przez prowadzącego kampanię.
Oprócz samej konfiguracji kampanii, uczestnicy poznają metody późniejszej ich optymalizacji, w celu osiągania satysfakcjonujących wyników.
Szkolenie prowadzone jest przez praktyka, osobę, która regularnie prowadzi kampanie reklamowe w Google. Ostatnie 30 minut kursu przeznaczone jest na sekcję Q&A, podczas której uczestnicy będą mieli okazję uzyskać odpowiedzi na pytania dot. reklam w Google Ads.
Grupa docelowa:
Kurs podstaw Google Ads przeznaczony jest dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu marketingu internetowego i chcą pogłębić ją o znajomość największego narzędzia reklamowego Google.
Cele szkolenia: nabycie umiejętności doboru i zarządzania współpracą z influencerami oraz dobrymi praktykami takich
kooperacji.
Metody: Wykład. Dyskusja. Warsztaty.
Warsztat "Marketing i Branding na Facebooku" oferuje kompleksowe szkolenie obejmujące wybór platformy społecznościowej, algorytmy, historie sukcesu firm, oraz praktyczne aspekty zarządzania stronami na Facebooku. Uczestnicy zdobywają umiejętności dostosowywania komunikatów, motywowania pracowników, efektywnego publikowania i moderacji treści. Kurs obejmuje również zagadnienia związane z RODO, narzędziami graficznymi, zakładaniem grup, funkcjami specjalnymi, video, konkursami i zarządzaniem sytuacjami kryzysowymi.
Trening prowadzony w formie stacjonarnej (on-site) lub jako warsztat zdalny czyli doskonałe wdrożenie do prakyki z trenerem na żywo (platforma, dźwięk,obraz trener po drugiej stronie), zapraszamy na krótkie spotkanie demonstacyjne, jeśli chcesz zapoznać sie, jak to może wyglądać.
Więcej...
Last Updated:
Opinie uczestników (4)
Found the entire two days of training very informative and educational, but the content covered on Day 2 (Social Media & Mobile Marketing, Analytics, as well as Strategy & Planning) was the most valuable to me as it relates directly to my current line of work.
Sithabiso - Vodacom
Szkolenie - Digital Marketing
Świetny kontakt z trenerem, możliwość odniesienia prezentowanych informacji do case study naszej organizacji, praktyczne wskazówki jak tworzyć komunikaty w różnych social mediach.
Magdalena Stempska - Fundacja Imago
Szkolenie - Social Media - facebook, twitter, blogs, youtube
wiedza trenera
Janusz Filip - Urząd Gminy Gnojnik
Szkolenie - Facebook in advertising and marketing
Cierpliwosc trenera do uczestnikow ,wyczrpujace odpowiedzi na pytania
karolina adamczyk
Szkolenie - Social Media - czyli jak budować zasięgi i sprzedaż za pomocą portali Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram
Szkolenie Social Media warminsko-mazurskie, szkolenie wieczorowe Social Media warminsko-mazurskie, szkolenie weekendowe Social Media warminsko-mazurskie, Social Media boot camp warminsko-mazurskie, kurs zdalny Social Media warminsko-mazurskie, edukacja zdalna Social Media warminsko-mazurskie, lekcje Social Media warminsko-mazurskie, nauczanie wirtualne Social Media warminsko-mazurskie, Kursy Social Media warminsko-mazurskie, instruktor Social Media warminsko-mazurskie, Trener Social Media warminsko-mazurskie, Kurs Social Media warminsko-mazurskie, nauka przez internet Social Media warminsko-mazurskie, kurs online Social Media warminsko-mazurskie, wykładowca Social Media warminsko-mazurskie