Plan Szkolenia
1. Wstęp do marketingu internetowego
a. Co rozumiemy poprzez “marketing internetowy?
b. Czym jest performance?
c. Możliwości działań w zakresie digital (platformy reklamowe, SEO, analityka)
d. Jak planować swoje działania?
2. Budowanie strategii działań marketingowych
a. Jak przygotować brief i określić swoje cele?
b. Jak dobrać platformy reklamowe i priorytetowe działania (wprowadzenie
do typów kampanii w ramach poszczególnych działań)?
c. Jak stworzyć plan działań, timeline i persony z uwzględnieniem testów i
trendów?
d. Jak dobrać budżet i jak nim dysponować w czasie?
3. Zarządzanie zespołem marketingowym
a. Współpraca z agencją - możliwe formy współpracy
b. Współpraca z agencją - zalety i wady
c. Zarządzanie zespołem marketingowym in-house, podział zadań i
maksymalizacja efektu
d. Procesy i narzędzia ułatwiające pracę
4. Pomiar efektywności e-marketingu
a. Na co zwrócić uwagę przy ocenie skuteczności działań?
b. Podstawowe wskaźniki pomiaru
c. Analiza przykładowych raportów kampanii (z podziałem na raporty z
platform, Analytics oraz raporty dedykowane)
Wymagania
Podstawowa wiedza z zakresu Marketingu internetowego.
Opinie uczestników (4)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Szkolenie - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Całe dwa dni szkolenia były bardzo pouczające i edukacyjne, ale treści omówione w dniu 2 (Social Media i marketing mobilny, analityka, a także strategia i planowanie) były dla mnie najbardziej wartościowe, ponieważ odnoszą się bezpośrednio do mojej obecnej pracy.
Sithabiso - Vodacom
Szkolenie - Digital Marketing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Świetny kontakt z trenerem, możliwość odniesienia prezentowanych informacji do case study naszej organizacji, praktyczne wskazówki jak tworzyć komunikaty w różnych social mediach.
Magdalena Stempska - Fundacja Imago
Szkolenie - Social Media - facebook, twitter, blogs, youtube
wiedza trenera