Plan Szkolenia
- Najważniejsze pojęcia content marketingu
- 5 najważniejszych korzyści z jakościowego contentu
- Jak konsumujemy treści w internecie?
- Badamy content na stronie www/blogu
- 7 kroków do strategii content marketingowej
- Zasady tworzenia tekstów do internetu
- Struktura treści internetowych
- Jak pisać, żeby inni chcieli czytać?
- Wybrane copywriterskie tricks&tips
- Narzędzia dla content marketera
- 12 podpowiedzi, skąd czerpać inspiracje
Wymagania
Znajomość podstawowych pojęć z zakresu digital marketingu.
Grupa docelowa szkoleń to osoby odpowiedzialne za tworzenie
treści na strony, blogi, e-sklepy oraz kanały social media, w tym
freelancerzy, copywriterzy i content marketerzy.
Opinie uczestników (3)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Szkolenie - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Całe dwa dni szkolenia były bardzo pouczające i edukacyjne, ale treści omówione w dniu 2 (Social Media i marketing mobilny, analityka, a także strategia i planowanie) były dla mnie najbardziej wartościowe, ponieważ odnoszą się bezpośrednio do mojej obecnej pracy.
Sithabiso - Vodacom
Szkolenie - Digital Marketing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
The idea that i could ask any question and move from one topic to another and the fact that the training was set at the right level for what i needed to know.