Plan Szkolenia
- Wstęp do Google Ads - charakterystyka, struktura konta, typy kampanii
- Google Search Network (GSN)
- standardowe kampanie i ich struktura (kampania/grupa reklam/reklama+słowo kluczowe).
- research słów kluczowych.
- konfiguracja przykładowej kampanii GSN.
- omówienie Wyniku Jakości.
- dynamiczne kampanie w wyszukiwarce.
- dobre praktyki optymalizacyjne.
- Google Display Network (GDN)
- konfiguracja przykładowej kampanii GDN.
- omówienie cappingu oraz wykluczeń treści.
- kierowanie behawioralne (w tym remarketing) i kontekstowe w GDN - szczegółowy opis/charakterystyka.
- tworzenie reklam elastycznych.
- dobre praktyki optymalizacyjne.
- YouTube Ads (YT)
- typy kampanii wideo - szczegółowy opis i charakterystyka.
- konfiguracja kampanii wideo.
- podobieństwa i różnice vs GDN.
- Google Shopping
- omówienie struktury kampanii produktowych i narzędzia Google Merchant Center.
- konfiguracja kampanii produktowej.
- wytyczne optymalizacyjne.
- Analiza wyników kampanii Google Ads - na co zwracać uwagę?
- Q&A - Konsultacje z trenerem
Wymagania
Podstawowa wiedza o marketingu internetowym.
Opinie uczestników (4)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Szkolenie - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Całe dwa dni szkolenia były bardzo pouczające i edukacyjne, ale treści omówione w dniu 2 (Social Media i marketing mobilny, analityka, a także strategia i planowanie) były dla mnie najbardziej wartościowe, ponieważ odnoszą się bezpośrednio do mojej obecnej pracy.
Sithabiso - Vodacom
Szkolenie - Digital Marketing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Świetny kontakt z trenerem, możliwość odniesienia prezentowanych informacji do case study naszej organizacji, praktyczne wskazówki jak tworzyć komunikaty w różnych social mediach.
Magdalena Stempska - Fundacja Imago
Szkolenie - Social Media - facebook, twitter, blogs, youtube
wiedza trenera