Plan Szkolenia
● Influencer marketing i inne kluczowe pojęcia
● Blaski i cienie współpracy z influencerami
● Funkcje i cele influencer marketingu
● Followersi: profile behawioralne/persony
● Taktyki/platformy/narzędzia influencer marketingowe
● Kryteria doboru influencerów do współpracy
● Zasady współpracy z influencerami
● Harmonogram współpracy
● Kosztorysowanie
● Wskaźniki oceny i rozliczania
● Sytuacje kryzysowe
● Prawo w influencer marketingu
Wymagania
Grupa docelowa szkoleń to osoby odpowiedzialne za tworzenie treści na strony, blogi, e-sklepy oraz kanały social media, w tym
freelancerzy, copywriterzy i content marketerzy.
Opinie uczestników (4)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Szkolenie - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Całe dwa dni szkolenia były bardzo pouczające i edukacyjne, ale treści omówione w dniu 2 (Social Media i marketing mobilny, analityka, a także strategia i planowanie) były dla mnie najbardziej wartościowe, ponieważ odnoszą się bezpośrednio do mojej obecnej pracy.
Sithabiso - Vodacom
Szkolenie - Digital Marketing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Świetny kontakt z trenerem, możliwość odniesienia prezentowanych informacji do case study naszej organizacji, praktyczne wskazówki jak tworzyć komunikaty w różnych social mediach.
Magdalena Stempska - Fundacja Imago
Szkolenie - Social Media - facebook, twitter, blogs, youtube
wiedza trenera