Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na żywo w zakresie zarządzania strategicznego demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i studia przypadków podstawy zarządzania strategicznego. Szkolenie z zarządzania strategicznego jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w wielkopolskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w wielkopolskie. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Sala szkoleniowa znajduje się w budynku Casa Verona przy ulicy Garbary 100/63, 61-757 Poznań.
Dojście od...
Sala szkoleniowa znajduje się w budynku Casa Verona przy ulicy Garbary 100/63, 61-757 Poznań.
Dojście od skrzyżowania ulic Garbary i Estkowskiego - należy kierować się na północ, w kierunku Parku Cytadela, wzdłuż ulicy Garbary. Casa Verona to pierwszy budynek po prawej stronie. Wejścia znajdują się od strony południowej, od ulicy Garbary oraz od strony północnej (patrz mapka poniżej).
Sala szkoleniowa znajduje się na trzecim piętrze w środkowej klatce budynku.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, obowiązuje strefa parkowania.
Płatne parkingi znajdują się przy skrzyżowaniu ulic Garbary i Piaskowej oraz Garbary i Grochowe Łąki (patrz mapka poniżej).
Przegląd
Ten 5-dniowy kurs pomoże uczestnikom rozwinąć umiejętności strategicznego myślenia, planowania i zarządzania, w tym wymagania taktyczne i operacyjne dla pomyślnego wdrożenia w środowisku o wysokiej stawce. Podczas kursu poruszone zostaną trudne kwestie zarządzania konfliktami, zarządzania zmianą, tego, co czyni dobrego lidera i jak motywować zespół. Korzystając z interaktywnych studiów przypadków, a także przykładów branżowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które mogą zabrać z powrotem i faktycznie wykorzystać.
Głównym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania środowiska biznesowego w celu odkrycia zyskownych możliwości biznesowych, a także opracowania strategii uzyskania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym. Program zapewni również wgląd w najlepsze praktyki i zachowania przywódcze, które wzmocnią zdolność kadry kierowniczej do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością związaną z zarządzaniem organizacją o wysokiej wydajności.
Cele nauczania
Po ukończeniu tego kursu uczestnicy będą w stanie
Opisać główne problemy, z którymi boryka się organizacja;
Wyjaśnić różne podejścia do planowania rozwoju organizacyjnego;
Analizować bieżące otoczenie biznesowe i wpływy oddziałujące na organizację;
Analizować zasoby wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
Wyjaśnić różne podejścia do zarządzania strategią i jej miejsce w biznesplanie;
Ocenić alternatywne strategie rozwoju, aby zarekomendować tę (te) najbardziej odpowiadającą potrzebom firmy.
Omówić obiektywnie ryzyko, korzyści i koszty, które towarzyszą wdrażaniu nowej strategii, w tym zarządzanie konfliktem w zespole;
Zdefiniować podejścia do zarządzania zidentyfikowanym ryzykiem;
Analizować potencjalny wpływ na swoją firmę (zarówno pozytywny, jak i negatywny), który będzie wynikał z wdrożenia nowej strategii;
Projektowanie polityk, systemów i procesów w celu pomyślnego wdrożenia nowych planów strategicznych;
Omówienie kluczowych etapów zarządzania zmianą
Kto powinien wziąć udział
Kierownicy ds. produktów/usług
Nowo mianowani, jak również doświadczeni menedżerowie i kierownicy zespołów
Szefowie operacji
Starsi menedżerowie banku
Menedżerowie ds. zasobów ludzkich
Menedżerowie operacyjni
Menedżerowie Marketing
Metodologia
Kurs składa się z moderowanych warsztatów, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia i/lub praktycznych doświadczeń. Uczestnicy będą mieli również możliwość pracy w małych grupach w celu syntezy pomysłów i strategii oraz zastosowania materiału w kontekście własnych organizacji / działów. Kluczowym elementem będą również dyskusje na otwartym forum.
Ten kurs został stworzony dla decydentów, których głównym celem nie jest wykonywanie obliczeń i analiz, ale ich zrozumienie i umiejętność wyboru, jakie metody statystyczne są odpowiednie w planowaniu strategicznym organizacji.
Na przykład potencjalny uczestnik musi podjąć decyzję, ile próbek należy zebrać, zanim będzie mógł podjąć decyzję, czy produkt zostanie wprowadzony na rynek, czy nie.
Jeśli potrzebujesz dłuższego kursu, który obejmuje podstawy myślenia statystycznego, zapoznaj się z 5-dniowym szkoleniem "Statistics dla menedżerów".
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo w wielkopolskie przeprowadzamy nowych menedżerów przez najważniejsze koncepcje myślenia strategicznego, wprowadzając teorię w praktykę poprzez zadania oparte na rzeczywistych przypadkach. Uczestnicy mają wyjątkową okazję do poznania nowych sposobów myślenia, wdrożenia kluczowych koncepcji w celu rozwiązywania problemów, zastanowienia się, w jaki sposób te zasady mają zastosowanie do ich własnej pracy, a także wysłuchania i podzielenia się własnymi perspektywami z instruktorem i rówieśnikami z klasy.
Ten kurs został stworzony dla inwestorów, właścicieli firm, dyrektorów, menedżerów i analityków, którzy chcą rozwijać umiejętności strategicznego planowania. Kurs koncentruje się na planowaniu strategicznym firm w których elastyczność i nieustanny rozwój jest najważniejszy. Największy nacisk kładziemy na strategie inwestycyjną firmy, wykorzystujemy do tego celu aktualne przykłady. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał okazję, aby stworzyć własny plan strategiczny i dowiedzieć się jak wykorzystać go w praktyce.
Zrozumienie i wgląd w wartość inwestowania w społeczną odpowiedzialność biznesu, filantropię i zrównoważony rozwój. Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnej i obejmuje szereg studiów przypadku.
Kurs został przygotowany dla menadżerów, analityków biznesowych, przedsiębiorców, którzy chcieliby usprawnić wykorzystywane metody prognozowania, jak również dla tych, którzy dopiero rozważają ich wprowadzenie. Omówione na kursie narzędzia oraz metody mogą zostać później zostosowane do :
prognozowania sprzedaży, ustalania planów sprzedażowych, zarządzania kanałami sprzedaży
prognozowania zachowania rynku, ryzyka ekonomicznego, zmian ekonomicznych
Kurs ma za zadanie pokazanie uczestnikom serii narzędzi, frameworków, metodologii oraz algorytmów, przydatnych przy próbach przewidywania przyszłości opartych o analizę danych. Podczas kursu, uczestnicy nauczą się również zastosowania omówionych metod w standardowych narzędziach takich jak MS Excel czy oprogramowaniu OpenSource' wym - R- pakiet statystyczny. Metody oraz zasady przedstawione na kursie mogą być bez problemu zaimplementowane do każdego innego oprogramowania (np. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...itp.)
Szkolenie "Strategia Biznesowa dla IT" skupia się na praktycznym omówieniu elementów zarządzania strategicznego. Uczestnicy zdobywają umiejętności w używaniu nowoczesnych narzędzi zarządzania strategicznego, formułowaniu celów rozwojowych i implementowaniu strategii w codziennej działalności. Korzyści obejmują wyższą efektywność pracy, lepsze funkcjonowanie w zmieniającym się środowisku biznesowym, oraz poprawę relacji z współpracownikami i klientami. Tematy szkolenia obejmują analizę SWOT, analizę PESTEL, kaskadę wyborów, identyfikację źródeł przewagi konkurencyjnej, analizę sektora przy użyciu pięciu sił Portera, metody SMART, marketing-mix, tworzenie drzewa celów, scenariusze rozwojowe, a także monitorowanie i ewaluację strategii.
Publiczność
Kurs ten jest przeznaczony dla wszystkich pracowników wymagających szerszego spojrzenia na ich część działalności; ich konkretne role w niej; oraz ich zaangażowanie w poprawę jej wkładu w organizację jako całość
Format kursu
Połączenie:
Dyskusje moderowane
Prezentacje slajdów
Ćwiczenia
Po zakończeniu warsztatów uczestnicy będą w stanie
Wyjaśnić, czym jest "marka" i jak można na nią wpływać.
zrozumienie procesu zmiany strategii i pozycji firmy w tym procesie
wyszczególnić istotne zasady leżące u podstaw wszelkich zmian w firmie
Uświadomienie sobie znaczenia relacji z klientami / interesariuszami w pomyślnym prowadzeniu każdej firmy.
Zdefiniowanie finansowych aspektów działalności firmy i jej części przez delegatów.
Określenie ważnych aspektów negocjacji w celu zapewnienia najlepszego możliwego wyniku dla ich części firmy
Więcej...
Last Updated:
Opinie uczestników (3)
Bardzo podobają mi się części ćwiczeniowe., bardzo dużo można z tego wyciągnąć :)
Urszula Meller- Holik - Covebo
Szkolenie - Strategic Planning in Practice
Mr Andrew easily understood and responded so well to participants' answers.
Junaidah Ahmad - GAS MALAYSIA DISTRIBUTION SDN BHD
Szkolenie - Market Forecasting
The references on the material, and everything else that was provided during the training. However, I would recommend advertising this training so more people can attend.
Szkolenie Zarządzanie strategiczne w Poznaniu, szkolenie wieczorowe Zarządzanie strategiczne w Poznaniu, szkolenie weekendowe Zarządzanie strategiczne w Poznaniu, Zarządzanie strategiczne boot camp w Poznaniu, kurs zdalny Zarządzanie strategiczne w Poznaniu, instruktor Zarządzanie strategiczne w Poznaniu, Kurs Zarządzanie strategiczne w Poznaniu, edukacja zdalna Zarządzanie strategiczne w Poznaniu, Kursy Zarządzanie strategiczne w Poznaniu, Trener Zarządzanie strategiczne w Poznaniu, nauka przez internet Zarządzanie strategiczne w Poznaniu, kurs online Zarządzanie strategiczne w Poznaniu, wykładowca Zarządzanie strategiczne w Poznaniu, lekcje Zarządzanie strategiczne w Poznaniu, nauczanie wirtualne Zarządzanie strategiczne w Poznaniu