Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
- wprowadzenie do zarządzania strategicznego,
- analiza SWOT,
- analiza PESTEL,
- zintegrowana kaskada wyborów (integrated cascade of choices),
- poszukiwanie źródeł trwałych przewag konkurencyjnych,
- grupy docelowe odbiorców strategii,
- analiza strukturalna sektora (analiza pięciu sił Portera).
- identyfikacja wąskich gardeł (bottleneck analysis),
- drzewa problemów (problem tree analysis),
- macierz Ansoffa,
- macierz BCG
- metodyka SMART,
- marketing-mix,
- Corporate Identity,
- wykorzystanie Benchmarkingu,
- konstrukcja drzewa celów, cel horyzontalny, cele strategiczne, cele operacyjne i zadania,
- scenariusze rozwojowe firmy, czyli plan B,
- misja i wizja,
- schemat implementacji strategii, harmonogram, źródła finansowania,
- monitoring i ewaluacja strategii.
Wymagania
Brak konkretnych wymagań.
14 godzin
Opinie uczestników (3)
Bardzo podobają mi się części ćwiczeniowe., bardzo dużo można z tego wyciągnąć :)
Urszula Meller- Holik - Covebo
Szkolenie - Strategic Planning in Practice
Mr Andrew easily understood and responded so well to participants' answers.
Junaidah Ahmad - GAS MALAYSIA DISTRIBUTION SDN BHD
Szkolenie - Market Forecasting
The references on the material, and everything else that was provided during the training. However, I would recommend advertising this training so more people can attend.