Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na żywo dotyczące wzorców projektowych demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenia, jak ponownie wykorzystywać powszechnie znane wzorce oraz tworzyć i ponownie wykorzystywać wzorce specyficzne dla Twojej organizacji. Szkolenie z wzorców projektowych jest dostępne jako "szkolenie na żywo" lub "szkolenie na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Olsztyn lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Olsztyn. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Olsztyn
sale szkoleniowe NobleProg, ul. Gietkowska 6a, Olsztyn, poland, 10-170
Sala o charakterze szkoleniowo – konferencyjnym z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym.
Funkcjonalne meb...
Sala o charakterze szkoleniowo – konferencyjnym z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym.
Funkcjonalne meble zapewniają możliwość ustawienie ich w układzie konferencyjnym, szkolnym, warsztatowym lub kinowym w zależności od potrzeb Klienta.
Ewolucja mikrousług i kontenerów w ostatnich latach znacząco zmieniła sposób, w jaki projektujemy, rozwijamy, wdrażamy i uruchamiamy oprogramowanie. Nowoczesne aplikacje muszą być zoptymalizowane pod kątem skalowalności, elastyczności, awaryjności i zmian. Kierując się tymi nowymi wymaganiami, nowoczesne architektury wymagają innego zestawu wzorców i praktyk. W tym szkoleniu przeanalizujemy sposoby identyfikacji, zrozumienia i dostosowania się do tych nowych wymagań.
Odbiorcy
To szkolenie jest przeznaczone dla osób, które są nieco zaznajomione z technologią kontenerową i koncepcjami Kubernetes, ale być może brakuje im doświadczenia w świecie rzeczywistym. Opiera się na przypadkach użycia i wnioskach wyciągniętych z rzeczywistych projektów z zamiarem zainspirowania ludzi do tworzenia i zarządzania jeszcze lepszymi aplikacjami natywnymi w chmurze.
Deweloperzy
Operacje
DevOps
Inżynierowie QA
Kierownicy projektów IT
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja
Dużo ćwiczeń i praktyki
Praktyczna implementacja w środowisku live-lab
Opcje dostosowywania kursu
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Istnieje wiele wypróbowanych i przetestowanych wzorców powszechnie dostępnych dla każdego. Czasami jest to tylko kwestia zmiany nazw i zaimplementowania wzorca w konkretnej technologii. Może to zaoszczędzić setki godzin, które w przeciwnym razie zostałyby poświęcone na projektowanie i testowanie. Cele szkolenia Kurs ten ma dwa cele: po pierwsze, pozwala na ponowne wykorzystanie powszechnie znanych wzorców, po drugie, pozwala na tworzenie i ponowne wykorzystanie wzorców specyficznych dla danej organizacji. Pomaga oszacować, w jaki sposób wzorce mogą obniżyć koszty, usystematyzować proces projektowania i wygenerować strukturę kodu opartą na wzorcach. Odbiorcy Projektanci oprogramowania, analitycy biznesowi, kierownicy projektów, programiści i deweloperzy, a także menedżerowie operacyjni i menedżerowie działów oprogramowania. Styl kursu Kurs koncentruje się na przypadkach użycia i ich związku z konkretnym wzorcem. Większość przykładów jest wyjaśniona w UML i w prostych przykładach Java (język może się zmienić, jeśli kurs jest zarezerwowany jako kurs zamknięty). Kurs prowadzi przez źródła wzorców, a także pokazuje, jak katalogować i opisywać wzorce, które można ponownie wykorzystać w całej organizacji.
Grupa docelowa:
Technical Team Leader, Software Developer
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności projektowania zawansowanych struktur programistycznych / projektowych w języku C#.
Celem szkolenia jest zapoznanie się z praktycznym zastosowaniem wzorców projektowych Gang of Four. Uczestnicząc w szkoleniu poznasz obszary w których wybrane wzorce mają zastosowanie. Podczas warsztatów w których będziesz samemu opracowywał rozwiązania prostych problemów lub prowadził refaktoryzację fragmentów kodu zdobędziesz podstawy praktyki w stosowaniu najpopularniejszych wzorców.
Wzorce projektowe w Javie są zbiorem sprawdzonych, wielokrotnie wykorzystywanych rozwiązań problemów projektowych w programowaniu obiektowym. Są to proste i elastyczne szablony, które można stosować do rozwiązywania typowych problemów podczas projektowania aplikacji w Javie.
Kilka popularnych wzorców projektowych w Javie obejmuje:
1. Wzorce Kreacyjne:
2. Wzorce Strukturalne:
3. Wzorce Behawioralne:
4. Wzorce Architektoniczne:
Wzorce projektowe w Javie pomagają programistom w tworzeniu elastycznych, skalowalnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji. Stosowanie wzorców projektowych przyczynia się do zwiększenia czytelności kodu, redukcji duplikacji kodu i ułatwienia wprowadzania zmian. Warto również podkreślić, że znajomość wzorców projektowych jest kluczowa dla programistów, ponieważ pozwala ona na rozwiązanie problemów w sposób sprawdzony i optymalny.
The training is designed for JavaScript developers, designing and implementing advanced Internet applications. Topics discussed during the training aimed at bringing best practices in JavaScript programming and highlight the most common mistakes. An important point of the training is to discuss the available object-oriented programming with JavaScript syntax.
Kubernetes to platforma open-source służąca do automatyzacji wszystkich etapów rozwoju aplikacji kontenerowych. Wzorce projektowe to iterowalne rozwiązania problemów związanych z tworzeniem oprogramowania. Rozszerzenia Kubernetes są wykorzystywane do konfigurowania i obsługi klastrów Kubernetes. Z pomocą wzorców projektowych i rozszerzeń Kubernetes, użytkownicy platformy mogą osiągnąć podejście CI/CD przy jednoczesnym zachowaniu skalowalności i elastyczności aplikacji.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (w trybie online lub na miejscu) jest przeznaczone dla programistów i inżynierów DevOps, którzy chcą wykorzystać Kubernetes wzorce projektowe i rozszerzenia do tworzenia aplikacji korporacyjnych na Kubernetes klastrach.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Skonfigurować klaster Kubernetes i skonfigurować niezbędne narzędzia DevOps.
Zrozumienie podstaw wzorców projektowych oprogramowania i rozszerzeń Kubernetes.
Wykorzystanie Kubernetes rozszerzeń i wzorców projektowych podczas interakcji z Kubernetes API.
Rozwijać niestandardowe zasoby Kubernetes i stosować dynamiczne kontrolery do klastra.
Zarządzanie i zabezpieczanie dowolnego środowiska Kubernetes za pomocą wtyczek Kubernetes.
Integracja modeli sieciowych DevOps z istniejącymi i przyszłymi projektami Kubernetes.
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Architektura mikrousług to podejście do tworzenia aplikacji jako zestawu małych, niezależnych usług, z których każda działa we własnym procesie i komunikuje się za pomocą lekkich mechanizmów, takich jak interfejs API zasobów HTTP. Usługi te mogą być efektywnie wdrażane przy użyciu systemów ciągłej automatyzacji i omijają potrzebę scentralizowanego zarządzania. Microservices mogą być napisane w różnych językach programowania i integrować się z różnymi systemami przechowywania danych.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo jest przeznaczone dla programistów i architektów korporacyjnych. Wprowadza architekturę mikrousług z perspektywy .Net, przedstawia strategie migracji z systemu monolitycznego i prowadzi uczestników przez tworzenie i wdrażanie przykładowej aplikacji opartej na mikrousługach.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumienie, kiedy używać, a kiedy nie używać architektury mikrousługowej
Tworzenie i wdrażanie strategii testowania mikrousług
Wdrażanie przykładowej aplikacji opartej na mikrousługach w środowisku produkcyjnym
Przekształcanie monolitycznej aplikacji w usługi
Publiczność
Deweloperzy
Architekci
Format kursu
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Cel:
Pomaganie analitykom technicznym i projektantom w zrozumieniu, jak przejść przez implementację wymagań oprogramowania, zapewniając identyfikowalność między specyfikacjami biznesowymi a kodem oprogramowania.
Ten 2-dniowy kurs szkoleniowy ma na celu pomoc analitykom technicznym i projektantom w projektowaniu specyfikacji opisanych przez analityków biznesowych. Po przekształceniu w reprezentacje komponentów oprogramowania, wynikowe komponenty systemu śledzą wymagania systemowe w kierunku struktur komponentów oprogramowania.
Wreszcie, te specyfikacje techniczne są implementowane w kodzie oprogramowania i testowane na podstawie komponentów. Wynikowe komponenty oprogramowania zapewniają dobry poziom reaktywności na zmiany, ponieważ pozwalają na oddzielne śledzenie zachowań systemu warstwa po warstwie (od interfejsów użytkownika do warstwy obiektów biznesowych poprzez komponenty aplikacji, w których przechowywane są wybory użytkowników.
Kurs przeznaczony jest dla doświadczonych programistów, którzy chcą zgłębić zagadnienia związane z wykorzystaniem wzorców i refaktoryzacją. Każdy uczestnik pozna właściwości i praktyczne przykłady wykorzystania tych wzorców, co z kolei umożliwi sprawne budowanie poprawnego kodu aplikacji.
Wzorce projektowe w języku Ruby są implementacjami klasycznych wzorców projektowych, które są często wykorzystywane do rozwiązywania problemów w programowaniu obiektowym. Ruby, będący językiem programowania o paradygmacie obiektowym, umożliwia implementację różnorodnych wzorców projektowych. Wzorce projektowe są użyteczne w Ruby, pomagając w tworzeniu elastycznych, modułowych i łatwych w utrzymaniu aplikacji. Wykorzystanie wzorców projektowych pozwala na rozwiązanie typowych problemów w sposób sprawdzony i optymalny.
Wraz z pojawieniem się bardzo złożonych systemów rozproszonych, złożoność pojedynczego systemu przeniosła się na złożoność architektury grupy systemów. Kurs ten obejmuje związek Software Architecture z techniczną architekturą korporacyjną. Te dwa obszary są ze sobą powiązane w sposób, który obecnie nie jest dobrze opisany. Na przykład podział złożonego systemu monolitycznego na dwa systemy komunikujące się za pośrednictwem usług sieciowych spowoduje znaczne zmiany zarówno w nowych systemach, jak i w architekturze między nimi.
Kurs ten obejmie kompromisy, obecnie powszechne wzorce i rozwiązania do zarządzania złożonymi systemami oraz komunikacją wewnątrz nich i między nimi.
Więcej...
Last Updated:
Opinie uczestników (10)
Zadania, które polegały na samodzielnym zdecydowaniu, jaki wzorzec projektowy jest potrzebny.
Damian - Madkom
Szkolenie - PHP Patterns and Refactoring
Dobrze zaplanowane. Nie mając dużych podstaw,nie gubiłem się i wiedziałem gdzie jestem. Zagadnienia na zasadzie od ogółu do szczegółu,jsą podstawy do dalszej pracy już we własnym, zakreie.
Andrzej - TENSOFT Sp. z o.o.
Szkolenie - Design Patterns in PHP
Very "hands-on" training, with lots of examples and explanations. I really enjoyed it and I feel like a learned many new things in a very short time. Very well done!
Sorina - DB Global Technology
Szkolenie - JavaScript - Advanced Programming
Trainer capability to listen and understand my case/issue/problem...
Francois - TE
Szkolenie - Technical Architecture and Patterns
The trainer highlighted the really important concepts in software architecture with quizzes.
The high-level perspective on effective implementation of software development cycle starting from requirements elicitation to unit testing is very refreshing to data scientist without much experience in software development.
Kok Cheong Cheng - DBS Bank
Szkolenie - Design Patterns
on how khoebib help everyone if there is a problem.
Kim Justine Agoncillo - Metropolitan Bank and Trust Company
Szkolenie - Microservice Patterns: Migrating from a Monolithic to a Microservice Architecture with .Net
Zakres przedstawionych zagadnień
Hubert Walczak - Politechnika Łódzka
Szkolenie - Wzorce projektowe w Ruby
Bardzo przystępny do przyswojenia sposób omawiania zagadnień szkolenia, kod ćwiczeń pisany online, a nie z gotowców, który zadziałał niemalże zawsze "od pierwszego kopa".
Marek Czyżewski - Radmor S.A.
Szkolenie - Wzorce projektowe w Java
Pełen profesjonalizm.
Michał Szpala - Sogecap S.A. Oddział w Polsce
Szkolenie - Design Patterns in C#
Good exercises
Hui Yi Neo - Titansoft Pte Ltd
Szkolenie - Object Oriented Design using Design Patterns