Plan Szkolenia

Teoretyczne podstawy wzorców projektowych

  • Historia wzorców projektowych
  • Kategorie wzorców projektowych

Wzorce (teoria i praktyka) - Kreacyjne Design Patterns

  • Fabryka Abstrakcyjna
  • Budowniczy
  • Metoda fabryczna
  • Pula obiektów
  • Prototyp
  • Singel

Wzory (teoria i praktyka) - Konstrukcyjne Design Patterns

  • Adapter
  • Most
  • Złożony
  • Dekorator
  • Fasada
  • Waga musza
  • Dane klasy prywatnej
  • Pełnomocnik

Wzorce (teoria i praktyka) - Behawioralne Design Patterns

  • Łańcuch odpowiedzialności
  • Komenda
  • Interpretator
  • Iterator
  • Mediator
  • Memento
  • Obiekt zerowy
  • Obserwator
  • Państwo
  • Strategia
  • Metoda szablonowa
  • Gość

Złożone Design Patterns

  • MVC (Model – Widok – Kontroler)
  • Aktywny rekord
  • Magazyn

Symulacja projektowania architektury — praktyczne laboratoria

  • Rozwój architektury systemu w grupach w oparciu o określony przypadek Business.

Wymagania

Znajomość podstawowych zwrotów związanych z tworzeniem oprogramowania. Gorąco polecamy udział w szkoleniu Programowanie w C# 5.0 z Visual Studio 2012.

 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Powiązane Kategorie