Plan Szkolenia

Introductions

  • Patterns and tiered architectures
  • Pattern description
  • Design patterns and design
  • Finding and selecting design patterns
  • Design pattern implementation

Well-known patterns

Object Creation

  • Factory
  • Builder
  • Factory Method
  • Prototype
  • Singleton

Structural Patterns

  • Adapter
  • Bridge
  • Composite
  • Decorator
  • Facade
  • Flyweight
  • Proxy

Behavioural Patterns

  • Chain of Responsibility
  • Command
  • Interpreter
  • Iterator
  • Mediator
  • Memento
  • Observer
  • State
  • Strategy
  • Template Method
  • Visitor
  • Observer

Creating Patterns

  • To pattern or not to pattern
  • Formal pattern description
  • Organizing the pattern catalogue
  • Particular goal and abstracted goal
  • Publishing your patterns to a pattern community

Wymagania

Good knowledge of UML and any object-oriented language like C++, C#, Java, VB.NET, PHP 5.3 or above etc...

 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Szkolenia Powiązane

Fintech: A Practical Introduction for Managers

14 godzin

Podstawy IREB CPRE

7 godzin

Model Based Development for Embedded Systems

21 godzin

Podstawy inżynierii wymagań i analizy

14 godzin

IREB CPRE Foundation - przygotowanie do egzaminu

21 godzin

Standardy opisu wymagań

14 godzin

Requirements management

21 godzin

Requirements Analysis

21 godzin

Software Engineering, Requirements Engineering and Testing

63 godzin

Praktyczne aspekty UML

21 godzin

Analiza biznesowa i systemowa z użyciem notacji UML - warsztat praktyczny dla PO w metodyce Scrum

21 godzin

Modelowanie procesów biznesowych z wykorzystaniem UML i BPMN

14 godzin

Business Process Modeling using BPMN and UML

14 godzin

Powiązane Kategorie