Kursy szkoleniowe ITIL® demonstrują poprzez interaktywne praktyczne ćwiczenia, jak zarządzać usługami IT, aby dostarczać klientom lepszą wartość. Szkolenia ITIL® na tej stronie są oferowane przez NobleProg Polska Sp. z oo - ATO by AXELOS Limited. ITIL® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy AXELOS Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Sala szkoleniowa położona jest zaledwie 3 kilometry od centrum miasta. Jest to dogodna lokalizacja, która umożliwia łatw...
Sala szkoleniowa położona jest zaledwie 3 kilometry od centrum miasta. Jest to dogodna lokalizacja, która umożliwia łatwy dostęp zarówno dla mieszkańców miasta, jak i osób przybywających spoza niego. Dla podróżujących koleją, stacja kolejowa Słupsk Północny znajduje się zaledwie 450 metrów od obiektu. Dla osób preferujących podróżowanie autobusem, tuż przed obiektem znajduje się przystanek autobusowy. Całość wyposażenia sali została starannie dobrana, aby zapewnić funkcjonalność, wygodę i sprzyjający atmosferze rozwój podczas prowadzenia różnorodnych szkoleń.
Ten kurs jest przeznaczony dla każdego, kto chce zrozumieć zarządzanie usługami IT, aby zapewnić klientom lepszą wartość. Jest odpowiedni dla całego personelu IT i kierownictwa, a także dla klientów, którzy ściśle współpracują z IT w celu spełnienia wymagań biznesowych. Ten kurs jest również przeznaczony dla studentów, którzy chcą uzyskać certyfikat ITIL® 4 Foundation i chcą przygotować się do egzaminu ITIL® 4 Foundation.
ITIL 4® Foundation umożliwia kandydatom spojrzenie na zarządzanie usługami IT poprzez kompleksowy model operacyjny w celu tworzenia, dostarczania i ciągłego doskonalenia produktów i usług obsługujących technologię.
Na szkoleniu ITIL 4® Foundation poznasz:
Holistyczne podejście do ułatwiania współtworzenia wartości z klientami i innymi interesariuszami w postaci produktów i usług
Zasady przewodnie ITIL 4®
Cztery wymiary zarządzania usługami
Kluczowe koncepcje Lean, Agile, DevOps i dlaczego są one ważne dla dostarczania wartości biznesowej
W jaki sposób praktyki ITIL® opisane w ITIL 4® utrzymają wartość i znaczenie zapewniane przez obecne procesy ITIL® , jednocześnie rozszerzając się w celu integracji z różnymi obszarami zarządzania usługami i IT, od popytu do wartości.
Dla kogo jest szkolenie ITIL 4® Foundation:
ITIL 4® Foundation jest odpowiedni dla osób, które potrzebują podstawowej wiedzy na temat struktury ITIL® i tego, jak można ją wykorzystać do poprawy jakości zarządzania usługami IT w organizacji. Certyfikacja dotyczy również specjalistów IT, którzy pracują w organizacji, która przyjęła ITIL® , a zatem muszą być świadomi i wnosić swój wkład w ogólny program doskonalenia usług.
Egzamin jest obowiązkowy. Zawiera test jednokrotnego wyboru składający się z 40 pytań.
Czas trwania egzaminu: 75 minut (dodatkowe 15 minut dla kandydatów z języka obcego do ITIL® )
Do zdania egzaminu niezbędne jest uzyskanie minimum 26 punktów z 40.
Więcej...
Last Updated:
Opinie uczestników (1)
going through the questions to check if we understood the material; examples shared by Trainer; usage of MIRO
Patrycja - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)