Ten kurs jest przeznaczony dla każdego, kto chce zrozumieć zarządzanie usługami IT, aby zapewnić klientom lepszą wartość. Jest odpowiedni dla całego personelu IT i kierownictwa, a także dla klientów, którzy ściśle współpracują z IT w celu spełnienia wymagań biznesowych. Ten kurs jest również przeznaczony dla studentów, którzy chcą uzyskać certyfikat ITIL® 4 Foundation i chcą przygotować się do egzaminu ITIL® 4 Foundation.
ITIL 4® Foundation umożliwia kandydatom spojrzenie na zarządzanie usługami IT poprzez kompleksowy model operacyjny w celu tworzenia, dostarczania i ciągłego doskonalenia produktów i usług obsługujących technologię.
Na szkoleniu ITIL 4® Foundation poznasz:
- Holistyczne podejście do ułatwiania współtworzenia wartości z klientami i innymi interesariuszami w postaci produktów i usług
- Zasady przewodnie ITIL 4®
- Cztery wymiary zarządzania usługami
- Kluczowe koncepcje Lean, Agile, DevOps i dlaczego są one ważne dla dostarczania wartości biznesowej
- W jaki sposób praktyki ITIL® opisane w ITIL 4® utrzymają wartość i znaczenie zapewniane przez obecne procesy ITIL® , jednocześnie rozszerzając się w celu integracji z różnymi obszarami zarządzania usługami i IT, od popytu do wartości.
Dla kogo jest szkolenie ITIL 4® Foundation:
ITIL 4® Foundation jest odpowiedni dla osób, które potrzebują podstawowej wiedzy na temat struktury ITIL® i tego, jak można ją wykorzystać do poprawy jakości zarządzania usługami IT w organizacji. Certyfikacja dotyczy również specjalistów IT, którzy pracują w organizacji, która przyjęła ITIL® , a zatem muszą być świadomi i wnosić swój wkład w ogólny program doskonalenia usług.
Egzamin jest obowiązkowy. Zawiera test jednokrotnego wyboru składający się z 40 pytań.
Czas trwania egzaminu: 75 minut (dodatkowe 15 minut dla kandydatów z języka obcego do ITIL® )
Do zdania egzaminu niezbędne jest uzyskanie minimum 26 punktów z 40.
Więcej...