Plan Szkolenia
1. Czym jest design thinking ?
2. Definiowanie klientów/ użytkowników z zastosowaniem technik personalizacji
3. Krok 1- Empatia – w interakcji z klientem/użytkownikiem
4. Krok 2 - Definiowanie problemu / wyzwania –sytuacja u klienta
5. Krok 3: -Tworzenie rozwiązań – identyfikacja alternatyw
6. Krok 4 - Prototypowanie – wybór z alternatyw
7. Krok 5 -Testowanie – interakcje z klientami/użytkownikami
8. Krok 6 - Dostarczona usługa/ produkt i co dalej
9. Podsumowanie –dobre praktyki i pułapki design thinking
Wymagania
Szkolenie nie wymaga dodatkowych przygotowań.
Opinie uczestników (5)
I liked the break outs and the chance to work with my peers taking the course. I also liked the small group we had although I understand this is not the norm
David - Home Office
Szkolenie - Professional Scrum Product Owner II
Paul był fantastycznym trenerem. Podobał mi się jego styl nauczania i tempo dostarczania
Adeola
Szkolenie - Professional Scrum Master II | PSM II (Scrum.org accredited training course)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Naprawdę pragmatyczny. Dużo szczegółowych dyskusji, praktycznych ćwiczeń. Konstruktywne debaty.
Echardt - BMW SA
Szkolenie - Professional Scrum with Kanban | PSK (Scrum.org accredited training course)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Tempo, częste przerwy, ćwiczenia i jasne wyjaśnienia. Gdybym miał zrobić PSM 2, chciałbym tego samego trenera.
Finton
Szkolenie - Professional Scrum Master I | PSM I (accredited training course with Scrum.org exam and certification)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Pełen profesjonalizm, rewelacyjna komunikacja między uczestnikami a trenerem, fontanna wiedzy, świetne przykłady odzwierciedlające rzeczywiste uzasadnienie opisywanej metodyki. Oceniam bardzo pozytywnie!