Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie i wstępy
- Czynienie R bardziej przyjaznym, R i dostępnymi GUI Środowisko R Powiązane oprogramowanie i dokumentacja R i statystyki Interaktywne używanie R Sesja wprowadzająca Uzyskiwanie pomocy dotyczącej funkcji i funkcji Polecenia R, rozróżnianie wielkości liter itp. Przywoływanie i poprawianie poprzednich poleceń Wykonywanie poleceń lub przekierowywanie wyjście do pliku Trwałość danych i usuwanie obiektów
Proste manipulacje; liczby i wektory
- Wektory i przypisania Arytmetyka wektorów Generowanie ciągów regularnych Wektory logiczne Brakujące wartości Wektory znakowe Wektory indeksowe; wybieranie i modyfikowanie podzbiorów zbioru danych Inne typy obiektów
Obiekty, ich tryby i atrybuty
- Atrybuty wewnętrzne: tryb i długość Zmiana długości obiektu Pobieranie i ustawianie atrybutów Klasa obiektu
Czynniki uporządkowane i nieuporządkowane
- Konkretny przykład Funkcja tapply() i niewyrównane tablice Uporządkowane czynniki
Tablice i macierze
- Tablice Indeksowanie tablic. Podsekcje tablicy Macierze indeksowe Funkcja array() Mieszana arytmetyka wektorów i tablic. Zasada recyklingu
Ramki danych Tworzenie ramek danych
- dołącz() i odłącz()
Rozkłady prawdopodobieństwa
- R jako zbiór tablic statystycznych. Badanie rozkładu zbioru danych. Testy jedno- i dwupróbkowe
Pisanie własnych funkcji
- Proste przykłady Definiowanie nowych operatorów binarnych Nazwane argumenty i wartości domyślne Argument „...” Przypisania w ramach funkcji Bardziej zaawansowane przykłady Czynniki wydajności w projektach blokowych Upuszczanie wszystkich nazw w drukowanej tablicy Rekurencyjna integracja numeryczna
Zakres
- Dostosowywanie środowiska
Klasy, funkcje generyczne i orientacja obiektowa
- Modele statystyczne w R
Aktualizacja dopasowanych modeli
- Uogólnione modele liniowe Rodziny
Marginesy rysunku
- Środowisko wielu figurek
Wymagania
Dobre zrozumienie statystyki.
21 godzin
Opinie uczestników (1)
Trenerka w jasny i usystematyzowany sposób prowadziła zajęcia, będąc przy tym bardzo elastyczną. Posiadała ogromną wiedzę, którą potrafiła się podzielić i cierpliwie tłumaczyła, jeśli pojawiły się jakieś wątpliwości albo kod nie działał. Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze na jakimś kursie :)