Plan Szkolenia

1. Tradycyjny Project Management - założenia

  • Złoty trójkąt projektu - główne ograniczenia projektu i zarządzanie relacjami między nimi -. zakres, czas, budżet
  • Cykl życia projektu i jego etapy - charakterystyka podejścia klasycznego
  • Wybrane metodyki klasyczne - Prince2, PMI, IPMA
  • Plusy i minusy podejścia klasycznego

2. Rozpoczęcie projektu

  • Określenie wizji i celów projektu
  • Struktura zarządzania projektem - poziomy odpowiedzialności i uprawnień
  • Identyfikacja interesariuszy - kto i czego może oczekiwać w projekcie
  • Zarządzanie ryzykiem - planowanie procesu zarządzania
  • Komunikacja w projekcie - zasady przepływu informacji, organizacja spotkań, PR projektu w organizacji

3. Planowanie projektu

  • Struktura podziału pracy (WBS) - definiowanie produktów w projekcie
  • Diagram sieciowy - planowanie zależności i terminów
  • Kamienie milowe i ścieżka krytyczna - punkty koncentracji w projekcie, szacowanie i optymalizacja czasu trwania projektu
  • Zarządzanie ryzykiem - obrazowanie ryzyka i zarządzanie planem

4. Realizacja i kontrola postępów projektu

  • Zarządzanie zmianami w projekcie
  • Podejście do zarządzania budżetem
  • Raportowanie - metody monitorowania projektu

5. Zamknięcie projektu

  • Przygotowanie do zamknięcia projektu
  • Podsumowanie i rozliczanie świadczeń
  • Doświadczenia - wzloty i upadki
  • Zadowolenie zespołu projektowego - jak badać?

6. Prezentacja przykładu organizacji pracy w aplikacji IT

 

Wymagania

Szkolenie nie wymaga dodatkowych przygotowań.

 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Powiązane Kategorie