Plan Szkolenia

Wstęp

    Historia Lean: System produkcyjny Toyoty

Lean Myślenie

    Organizowanie działalności człowieka

Korzyści z Lean

    Poprawa przepływu środków pieniężnych. Zwiększona zdolność do generowania przychodów

Pięć zasad Lean

    Wartość Przepływ strumienia wartości przyciąga doskonałość

Rodzaje odpadów

    Siedem rodzajów odpadów Stosowanie niewłaściwych wskaźników do pomiaru ilości odpadów

Pomiar wydajności

    Obserwacja procesów. Zrozumienie kluczowych aspektów KPI

Przygotowanie przedsiębiorstwa na Lean

    Tworzenie Lean procesów Śledzenie pracy poprzez Kanban Pokonywanie oporu wobec zmian

Wdrożenie Lean w Twojej organizacji

    Organizowanie zespołów Kaizen i cykl ciągłego doskonalenia Rozwój ludzi i partnerów Organizacja przestrzeni pracy pod kątem wydajności 5 S+1: Sortuj, Prostuj, Połyskuj, Standaryzuj, Utrzymuj, Bezpieczeństwo
Skrócenie czasu przezbrojeń sprzętu SMED (Single-Minute Exchange of Dies)
  • Obliczanie tempa produkcji (czas taktu)
  • Autonomia (Jidoka)
  • Zabezpieczanie przed błędami (Poka Yoke)
  • Mapowanie wartości strumienia
  • Lean pomiary Tworzenie map stanu obecnego i przyszłego Just-in-time Wbudowana jakość
  • Promowanie Lean Myślenia w całym przedsiębiorstwie

      Narzędzia + zmiana kultury Coaching Rozwój kanałów komunikacji i informacji zwrotnej Nastawienie na naukę długoterminową

    Rozwijanie Lean Liderów

      Powołanie Lean zespołu kierowniczego. Stworzenie systemu sukcesji

    Ocena wyników Lean

      Dojrzałość Lean Matrix Śledzenie wyników Benchmarking z innymi firmami Ciągły monitoring i doskonalenie

    Metodologie uzupełniające

      Agile i Scrum Six Sigma

    Podsumowanie i wnioski

    Wymagania

    • Zainteresowanie rozwojem ludzi, poprawą wydajności i eliminacją marnotrawstwa w organizacji

    Publiczność

    • Business menedżerów
    • Menedżerowie i konsultanci ds. zapewnienia jakości
     14 godzin

    Liczba uczestników



    Cena za uczestnika

    Opinie uczestników (5)

    Powiązane Kategorie