Plan Szkolenia

1. Wprowadzenie do Agile

  • Podejście tradycyjne i zwinne - wprowadzenie
  • Manifest Agile
  • Podejścia Agile w "pigułce"
  • Plusy i minusy Agile - "+" i "-" podsumowanie

2. Leadership model - Agile Leader: "aktywne nic nie robienie" i  przywództwo służebne" - charakterystyka Agile Leadera

  • Podejścia do zarządzania zespołami - od zarządzania 1.0 do zarządzania 3.0

3. Ja - Agile Lider - Agile ambasador kultury - Agile kultura. Agile kultura organizacyjna w praktyce:

  • Definiowanie wartości i postaw w Agile.
  • Przekształcanie postaw - inicjowanie i wdrażanieAgile.

4. ja - Agile Lider i Agile Coach - coaching, facylitacja, szkolenia, mentoring lub zarządzanie - co jest skuteczne w Agile praktyce lidera?

5. Bycie ambasadorem Agile - współpraca z Agile środowiskiem projektowym :

  • Kim są klienci i interesariusze projektu?
  • Wartość dodana dla klienta Agile?

6. Ja - Agile Lider zmian:

  • Kluczowe kompetencje Agile Lidera w zmieniającym się środowisku biznesowym.
  • Skuteczne zarządzanie - przywództwo sytuacyjne jako adekwatna odpowiedź na fazy zmian w zespole.
  • Jak prowadzić zespoły przez transformację organizacji.

7. Zespoły w procesie zmian:

  • Zespół jako organizm i jego naturalne potrzeby.
  • Proces grupowy jako determinanta zmian.
  • Skuteczne narzędzia wykorzystania procesu grupowego.
  • Dysfunkcje zespołu i przeciwdziałanie im

8. Narzędzia i techniki w pracy Lidera Agile:

  • Management Podejścia i rola lidera - od modelu optymalizacji "człowiek-maszyna" do modelu współodpowiedzialności zarządczej "organizacja-miasto";
  • Facylitacja - podejścia, techniki i narzędzia, dobre praktyki.
  • Rozwijanie podejścia partnerskiego - demonstrowanie wartości i działań opartych na współpracy i współfacylitacji.

- Planowanie pracy zespołów - metody i struktury pracy, środowisko pracy. - Tworzenie i utrzymywanie środowiska partycypacyjnego: komunikacja międzyludzka i budowanie współuczestnictwa; - Rozpoznawanie i docenianie różnorodności, zapewnianie integracji uczestników - aktywowanie kreatywności. - Prowadzenie zespołu do osiągania wyników i doskonalenia. - Wiedza, zmiana, uczenie się

  • Leadership praca - podejście organizacji do samoorganizujących się zespołów - granice samoorganizacji.

- Tworzenie zespołów zwinnych - kto powinien / nie powinien być członkiem zespołu zwinnego? - A co z szefem?

  • Agile Interwencje

9. Budowanie zrozumienia w zespole i organizacji. 10. Informacje zwrotne dotyczące rozwoju, tj. w kierunku Empowerment. 11. Zarządzanie zespołem Agile - podsumowanie.

Wymagania

Szkolenie nie wymaga dodatkowych przygotowań.

 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Powiązane Kategorie