Adobe XD - Plan Szkolenia
Adobe XD to narzędzie do projektowania aplikacji internetowych i mobilnych. Dzięki Adobe XD użytkownicy mogą tworzyć unikalne projekty i prototypy UI/UX.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla projektantów stron internetowych, którzy chcą zaprojektować aplikację z Adobe XD.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Skonfiguruj Adobe XD, aby rozpocząć projektowanie aplikacji.
- Opracuj szybkie szkielety.
- Twórz prototypy zawierające mikrointerakcje.
- Dodawanie projektów UX do CV.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Adobe XD i narzędzia do projektowania UX
- Zasoby i komponenty używane w Adobe XD
- Projektowanie środowiska systemowego w Adobe XD
Przegląd Web Design
- UX vs UI vs projektant produktu
- Projekt o niskiej wierności vs projekt o wysokiej wierności
Konfiguracja Adobe XD
- Pobieranie Adobe XD
- Poruszanie się po interfejsie użytkownika Adobe XD
Projektowanie szkieletów w Adobe XD
- Integracja typów
- Dodawanie kolorów i ikon
- Struktura z nagłówkami i stopkami
- Nakładanie warstw z wieloma stronami internetowymi
- Korzystanie z powtarzających się siatek
- Tworzenie i aktualizowanie symboli
- Tworzenie gradientów
- Korzystanie z moodboardów i innych zasobów
Wireframe Web Cycle
- Przesłanie szkieletu do skomentowania na Adobe XD.
- Nagrywanie i dokumentowanie interakcji za pomocą Adobe XD
Integracja internetowa i mobilna
- Dodanie interaktywności Adobe XD
- Integracja oprogramowania kompatybilnego z Adobe XD CC (np. ProtoPie)
- Tworzenie prostej aplikacji w Adobe XD
- Dodawanie mikrointerakcji
- Dodawanie natywnych funkcji do aplikacji
- Tworzenie wyskakującego okienka
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Doświadczenie w projektowaniu UX i stron internetowych
Publiczność
- Projektanci stron internetowych
- Projektanci aplikacji mobilnych
- Deweloperzy frontendowi
- Inżynierowie UX
Szkolenia zdalne są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Adobe XD - Plan Szkolenia - Booking
Adobe XD - Plan Szkolenia - ZAPYTANIE O SZKOLENIE
Adobe XD - Zapytanie o Konsultacje
Opinie uczestników (1)
the examples the trainer used in each subject which made it easier to understand
huda Alyassi - Dubai Government Human Resources Dept.
Szkolenie - Adobe XD
Szkolenia Powiązane
Design Sprint Workshop
35 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest skierowane do osób, które chcą dowiedzieć się, jak przeprowadzić udany sprint projektowy w swojej organizacji.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zmniejszenie ryzyka związanego z wprowadzeniem nowego produktu na rynek.
- Zbieranie informacji zwrotnych od klientów na temat nowej koncepcji, zanim produkt zostanie zbudowany.
- Pobudzenie kreatywności w zespole w celu szybszego podejmowania krytycznych decyzji.
Design Thinking Workshop for Software Developers
14 godzinW tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu warsztatowym na żywo w Polsce (online lub na miejscu) uczestnicy dowiedzą się, jak zastosować pięć etapów Design Thinking, aby lepiej zrozumieć problemy doświadczane przez użytkowników końcowych produktu lub usługi, a następnie opracować najlepsze podejście do ich rozwiązania.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Używanie kreatywnych strategii w celu dopasowania potrzeb klientów do technologicznie wykonalnych rozwiązań.
- Sformułowanie strategii mającej na celu zwiększenie wartości dla klienta i ulepszenie oferty produktów i usług.
Design Thinking Fundamentals
14 godzinW coraz bardziej złożonym świecie mamy do czynienia z problemami, które mogą wymagać specjalnego podejścia. Design Thinking pomaga radzić sobie ze złożonymi problemami. Opanowanie myślenia projektowego pomaga skutecznie radzić sobie ze złożonymi problemami, lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe oraz zwiększać organizacyjne i osobiste zachowanie i wydajność.
Cele programu:
- Wprowadzenie do Design Thinking i jego wykorzystanie w różnych branżach
- Określenie korzyści płynących z Design Thinking i jego znaczenia w rozwiązaniach
- Zrozumienie znaczenia klienta dla Design Thinking.
- Zrozumienie narzędzi wykorzystywanych w Design Thinking i sposobu ich stosowania
DesignThinkig – Kreatywne łamanie schematów
14 godzinDesign Thinking jest uznaną na świecie metodą tworzenia innowacyjnych usług, procesów i produktów.
W centrum Design Thinking jest człowiek. Istotą metody jest właściwie zdefiniowany problem oraz skoncentrowanie na realnych potrzebach końcowego użytkownika, Świadomość tej istotnej różnicy ogranicza ryzyko porażki.
Celem głównym szkolenia jest poznanie praktycznego wymiaru metody w codziennej pracy.
Domain Driven Design: Concepts and Practices
21 godzinDomain Driven Design (DDD) is a software development approach that focuses on the domain and the business logic, rather than the technical details. DDD helps to create software that is more maintainable, testable, and aligned with the business needs and goals.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at intermediate-level developers, architects, and analysts who wish to learn and apply DDD concepts and practices to their software projects.
By the end of this training, participants will be able to:
- Grasp core DDD concepts (bounded contexts, entities, etc.) and their application in software projects.
- Apply strategic DDD to define and design the domain model, identify subdomains, and establish boundaries.
- Implement tactical DDD using patterns such as CQRS, factories, and event sourcing.
- Refactor and modernize legacy systems effectively with DDD techniques.
- Design and implement product, domain, and team-oriented architectures.
- Utilize data mesh to create a domain-oriented data platform supporting data discovery and governance.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Wprowadzenie do Domain Driven Design
14 godzinGrupa docelowa:
- Kierownicy działów IT
- Managerowie projektów, PM
- Product Owners
- Pracownicy działu marketingu
Design Patterns
14 godzinIstnieje wiele wypróbowanych i przetestowanych wzorców powszechnie dostępnych dla każdego. Czasami jest to tylko kwestia zmiany nazw i zaimplementowania wzorca w konkretnej technologii. Może to zaoszczędzić setki godzin, które w przeciwnym razie zostałyby poświęcone na projektowanie i testowanie. Cele szkolenia Kurs ten ma dwa cele: po pierwsze, pozwala na ponowne wykorzystanie powszechnie znanych wzorców, po drugie, pozwala na tworzenie i ponowne wykorzystanie wzorców specyficznych dla danej organizacji. Pomaga oszacować, w jaki sposób wzorce mogą obniżyć koszty, usystematyzować proces projektowania i wygenerować strukturę kodu opartą na wzorcach. Odbiorcy Projektanci oprogramowania, analitycy biznesowi, kierownicy projektów, programiści i deweloperzy, a także menedżerowie operacyjni i menedżerowie działów oprogramowania. Styl kursu Kurs koncentruje się na przypadkach użycia i ich związku z konkretnym wzorcem. Większość przykładów jest wyjaśniona w UML i w prostych przykładach Java (język może się zmienić, jeśli kurs jest zarezerwowany jako kurs zamknięty). Kurs prowadzi przez źródła wzorców, a także pokazuje, jak katalogować i opisywać wzorce, które można ponownie wykorzystać w całej organizacji.
Wzorce projektowe w C#
14 godzinGrupa docelowa:
Technical Team Leader, Software Developer
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności projektowania zawansowanych struktur programistycznych / projektowych w języku C#.
Wzorce projektowe w języku PHP
14 godzinCelem szkolenia jest zapoznanie się z praktycznym zastosowaniem wzorców projektowych Gang of Four. Uczestnicząc w szkoleniu poznasz obszary w których wybrane wzorce mają zastosowanie. Podczas warsztatów w których będziesz samemu opracowywał rozwiązania prostych problemów lub prowadził refaktoryzację fragmentów kodu zdobędziesz podstawy praktyki w stosowaniu najpopularniejszych wzorców.
Wzorce projektowe w Java
14 godzinJavaScript - Advanced Programming
14 godzinThe training is designed for JavaScript developers, designing and implementing advanced Internet applications. Topics discussed during the training aimed at bringing best practices in JavaScript programming and highlight the most common mistakes. An important point of the training is to discuss the available object-oriented programming with JavaScript syntax.
Kubernetes Design Patterns
21 godzinEwolucja mikrousług i kontenerów w ostatnich latach znacząco zmieniła sposób, w jaki projektujemy, rozwijamy, wdrażamy i uruchamiamy oprogramowanie. Nowoczesne aplikacje muszą być zoptymalizowane pod kątem skalowalności, elastyczności, awaryjności i zmian. Kierując się tymi nowymi wymaganiami, nowoczesne architektury wymagają innego zestawu wzorców i praktyk. W tym szkoleniu przeanalizujemy sposoby identyfikacji, zrozumienia i dostosowania się do tych nowych wymagań.
Odbiorcy To szkolenie jest przeznaczone dla osób, które są nieco zaznajomione z technologią kontenerową i koncepcjami Kubernetes, ale być może brakuje im doświadczenia w świecie rzeczywistym. Opiera się na przypadkach użycia i wnioskach wyciągniętych z rzeczywistych projektów z zamiarem zainspirowania ludzi do tworzenia i zarządzania jeszcze lepszymi aplikacjami natywnymi w chmurze.
- Deweloperzy
- Operacje
- DevOps
- Inżynierowie QA
- Kierownicy projektów IT
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja
- Dużo ćwiczeń i praktyki
- Praktyczna implementacja w środowisku live-lab
Opcje dostosowywania kursu
- Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Kubernetes Design Patterns and Extensions
14 godzinKubernetes to platforma open-source służąca do automatyzacji wszystkich etapów rozwoju aplikacji kontenerowych. Wzorce projektowe to iterowalne rozwiązania problemów związanych z tworzeniem oprogramowania. Rozszerzenia Kubernetes są wykorzystywane do konfigurowania i obsługi klastrów Kubernetes. Z pomocą wzorców projektowych i rozszerzeń Kubernetes, użytkownicy platformy mogą osiągnąć podejście CI/CD przy jednoczesnym zachowaniu skalowalności i elastyczności aplikacji.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (w trybie online lub na miejscu) jest przeznaczone dla programistów i inżynierów DevOps, którzy chcą wykorzystać Kubernetes wzorce projektowe i rozszerzenia do tworzenia aplikacji korporacyjnych na Kubernetes klastrach.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Skonfigurować klaster Kubernetes i skonfigurować niezbędne narzędzia DevOps.
- Zrozumienie podstaw wzorców projektowych oprogramowania i rozszerzeń Kubernetes.
- Wykorzystanie Kubernetes rozszerzeń i wzorców projektowych podczas interakcji z Kubernetes API.
- Rozwijać niestandardowe zasoby Kubernetes i stosować dynamiczne kontrolery do klastra.
- Zarządzanie i zabezpieczanie dowolnego środowiska Kubernetes za pomocą wtyczek Kubernetes.
- Integracja modeli sieciowych DevOps z istniejącymi i przyszłymi projektami Kubernetes.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Microservice Patterns: Migrating from a Monolithic to a Microservice Architecture with .Net
14 godzinArchitektura mikrousług to podejście do tworzenia aplikacji jako zestawu małych, niezależnych usług, z których każda działa we własnym procesie i komunikuje się za pomocą lekkich mechanizmów, takich jak interfejs API zasobów HTTP. Usługi te mogą być efektywnie wdrażane przy użyciu systemów ciągłej automatyzacji i omijają potrzebę scentralizowanego zarządzania. Microservices mogą być napisane w różnych językach programowania i integrować się z różnymi systemami przechowywania danych.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo jest przeznaczone dla programistów i architektów korporacyjnych. Wprowadza architekturę mikrousług z perspektywy .Net, przedstawia strategie migracji z systemu monolitycznego i prowadzi uczestników przez tworzenie i wdrażanie przykładowej aplikacji opartej na mikrousługach.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumienie, kiedy używać, a kiedy nie używać architektury mikrousługowej
- Tworzenie i wdrażanie strategii testowania mikrousług
- Wdrażanie przykładowej aplikacji opartej na mikrousługach w środowisku produkcyjnym
- Przekształcanie monolitycznej aplikacji w usługi
Publiczność
- Deweloperzy
- Architekci
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Object Oriented Design using Design Patterns
14 godzinCel:
Pomaganie analitykom technicznym i projektantom w zrozumieniu, jak przejść przez implementację wymagań oprogramowania, zapewniając identyfikowalność między specyfikacjami biznesowymi a kodem oprogramowania.
Ten 2-dniowy kurs szkoleniowy ma na celu pomoc analitykom technicznym i projektantom w projektowaniu specyfikacji opisanych przez analityków biznesowych. Po przekształceniu w reprezentacje komponentów oprogramowania, wynikowe komponenty systemu śledzą wymagania systemowe w kierunku struktur komponentów oprogramowania.
Wreszcie, te specyfikacje techniczne są implementowane w kodzie oprogramowania i testowane na podstawie komponentów. Wynikowe komponenty oprogramowania zapewniają dobry poziom reaktywności na zmiany, ponieważ pozwalają na oddzielne śledzenie zachowań systemu warstwa po warstwie (od interfejsów użytkownika do warstwy obiektów biznesowych poprzez komponenty aplikacji, w których przechowywane są wybory użytkowników.