Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na żywo na Facebooku demonstrują poprzez dyskusję i praktyczne ćwiczenia, jak rozumieć, planować i wdrażać strategię Facebooka. Szkolenie na Facebooku jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Olsztyn lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Olsztyn. Kursy na Facebooku obejmują zarówno biznesowe, jak i techniczne aspekty wdrażania udanej inicjatywy na Facebooku. Niektóre z tematów omawianych na naszych kursach obejmują wykorzystanie Facebook Analytics do gromadzenia danych w celu lepszego zrozumienia nastrojów klientów i podejmowania lepszych decyzji (np. w kampaniach marketingowych, obsłudze klienta itp.). NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Olsztyn
sale szkoleniowe NobleProg, ul. Gietkowska 6a, Olsztyn, poland, 10-170
Sala o charakterze szkoleniowo – konferencyjnym z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym.
Funkcjonalne meb...
Sala o charakterze szkoleniowo – konferencyjnym z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym.
Funkcjonalne meble zapewniają możliwość ustawienie ich w układzie konferencyjnym, szkolnym, warsztatowym lub kinowym w zależności od potrzeb Klienta.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (na miejscu lub zdalnie) skierowane jest do początkujących i średnio zaawansowanych marketerów, którzy chcą używać Facebook do reklamowania i promowania swoich produktów lub usług.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Konfiguracja i optymalizacja profilu, strony i autorespondera na Facebooku.
Tworzenie i zarządzanie stroną fanowską na Facebooku, która przyciąga i utrzymuje fanów.
Używanie reklam na Facebooku w celu dotarcia do potencjalnych klientów.
Integracja Facebooka z innymi usługami i platformami, takimi jak WordPress, Google Analytics i e-mail marketing.
Używaj wtyczek i widżetów Facebooka, aby ulepszyć swoją stronę internetową i bloga.
Tworzyć i przeprowadzać konkursy i promocje na Facebooku, które generują potencjalnych klientów i sprzedaż.
Monitorowanie i analizowanie wydajności i wyników Facebooka za pomocą statystyk i narzędzi analitycznych.