Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe na żywo z zakresu Cognitive computing w trybie online lub stacjonarnym w Szczecin.
Szczecin
Biuro Aloha, Jerzego Janosika 17, Szczecin, Polska, 71-424
Sala szkoleniowa jest w pełni wyposażona, zapewniając wszystkie niezbędne udogodnienia dla uczestnikó...
Sala szkoleniowa jest w pełni wyposażona, zapewniając wszystkie niezbędne udogodnienia dla uczestników. Dodatkowo, posiada atrakcyjne połączenia komunikacyjne ze wszystkimi strategicznymi punktami miasta, co ułatwia dotarcie do niej zarówno dla mieszkańców, jak i osób spoza miasta. Znajduje się zaledwie 3 kilometry od centrum, co umożliwia szybki dostęp do innych ważnych lokalizacji miejskich i udogodnień.
Obliczenia kognitywne odnoszą się do systemów, które obejmują uczenie maszynowe, rozumowanie, przetwarzanie języka naturalnego, rozpoznawanie mowy i wizję (rozpoznawanie obiektów), interakcję człowiek-komputer, generowanie dialogów i narracji, aby wymienić tylko kilka. System kognitywny często składa się z wielu technologii współpracujących ze sobą w celu przetwarzania w pamięci "gorących" danych kontekstowych, a także dużych zbiorów "zimnych" danych historycznych w trybie wsadowym. Przykłady takich technologii obejmują Kafka, Spark, Elasticsearch, Cassandra i Hadoop.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób Cognitive Computing uzupełnia sztuczną inteligencję i Big Data oraz w jaki sposób specjalnie zbudowane systemy mogą być wykorzystywane do realizacji zachowań podobnych do ludzkich, które poprawiają wydajność interakcji człowiek-maszyna w biznesie.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy zrozumieją:
Związek między obliczeniami kognitywnymi a sztuczną inteligencją (AI)
Nieodłącznie probabilistyczny charakter obliczeń kognitywnych i sposoby wykorzystania go jako przewagi biznesowej
Jak zarządzać systemami kognitywnymi, które zachowują się w nieoczekiwany sposób?
Które firmy i systemy oprogramowania oferują najbardziej atrakcyjne rozwiązania w zakresie obliczeń kognitywnych?