Plan Szkolenia
Introduction
Overview of Scratch Features and Architecture
Setting up Your Scratch Account
Exploring the Scratch Website
Understanding the Basics of the Scratch Editor
Programming Using Scratch’s Block-Based Environment
Interacting with the Cartesian (XY) Coordinates
Learning About the Paint Editor
Moving Objects Using Motion Functions
Designing Through the Looks and Sounds Categories
Using Controls, Operators, and Conditions
Understanding Sensing and Variables in Scratch
Learning About Data Types
Working with the Pen Tool
Accessing the External Libraries
Creating A Game/Application with Scratch
Troubleshooting
Summary and Conclusion
Wymagania
- No previous programming knowledge needed
- Interest in programming and creating simple and interactive games
Audience
- Anyone who is new to coding
- Game and application developers
Opinie uczestników (5)
Wszystko odbywało się w idealnie dostosowanym tempie w sposób zrozumiały i przystępny, umożliwiający efektywna naukę i poszerzanie własnych kompetencji. Szkoleniowiec jest osobą wykwalifikowaną, umiejącą wytłumaczyć wiele zagadnień w celu doskonalenia wykonanych podczas kursu projektów. Na prostych przykładach pokazuje i analizuje ważne aspekty, które są potrzebne do wykonania bardziej zaawansowanych modeli. Szkolenie uważam za bardzo udane.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Szkolenie - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Atmosfera, cierpliwość trenera, ćwiczenia i szeroka wiedza gdy zadawałam pytania
Magdalena - BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie - 3D Modeling with Blender
I really like the exercises
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Szkolenie - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
The teacher addressed many relevant topics for clean coding with practical examples.
Ben van Oeveren - Movella
Szkolenie - Clean Code
Możliwość zadania praktycznie każdego pytania i uzyskiwanie na nie odpowiedzi oraz praktyczne pisanie kodów i weryfikacja efektów.