Plan Szkolenia

Wstęp

Przypadki użycia i możliwości dla Telecom dostawców

Co składa się na sztuczną inteligencję?

Computer Vision, procesja języka naturalnego (NLP), rozpoznawanie głosu itp.

Dane jako olej AI

Jak prawdopodobieństwo i Statistics napędzają sztuczną inteligencję

Programming Umiejętności językowe potrzebne w sztucznej inteligencji

Zrozumienie Machine Learning

Zastosowanie Machine Learning bibliotek do tworzenia inteligentnych systemów

Silniki przetwarzania danych Data Analysis

Korzystanie z silników reguł i systemów ekspertowych do podejmowania decyzji

Zaawansowane podejścia do Machine Learning: Głębokie uczenie się

Ćwiczenie: Przewidywanie awarii sieci za pomocą Machine Learning

Jak sztuczna inteligencja napędza IoT i aplikacje dla IoT w Telecom

Obsługa większych ilości danych za pomocą technologii chmurowych

Technologie i podejścia do automatyzacji dla Telecom

Łączenie tego wszystkiego

Przypadki użycia i możliwości dla Telecom dostawców

Nisko wiszące owoce dla Telecom firm

Planowanie i komunikowanie strategii AI

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Zrozumienie branży telekomunikacyjnej
  • Zrozumienie działania sieci
  • Ogólne zrozumienie koncepcji programowania
 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Powiązane Kategorie