
Szkolenia z tematu Art of Hosting w Polsce.
Opinie uczestników
Ćwiczenia i pokazanie wiedzy teoretycznej w praktyce
Bartosz Francman - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
ćwieczenia praktyczne i gry zespołowe
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
ćwiczenia i testy psychologiczne
marcin Nakielski - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
warsztaty, ćwiczenia, dyskusja
bartłomiej maniecki - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
autorskie ćwiczenia, zwłaszcza z plemieniem Dadoo:)
Iga Smardzewska - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia i przykłady z życia zawodowego trenera.
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Komunikacja, dobry kontakt z prowadzącym
Santander Bank Polska S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Sposób prowadzenia oraz atmosfera na warsztatach.
Santander Bank Polska S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Bardzo fajna trenerka.
Karol Floriańczyk - Santander Bank Polska S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Gra w karty
Magdalena Wilczynska - Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia, atmosfera
Agnieszka Sikorska-Długaj - Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Zadania interpersonalne.
Łukasz Stawarski - Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia polegające na ścisłej współpracy z innymi uczestnikami.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Miła atmosfera
Dariusz Kuźma
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia praktyczne w grupach
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Zachowanie uczestników kursu ,ich zaangażowanie i emocje towarzyszące zagadnieniom i zabawom . Czas bardzo integrujący pracowników WYDZIAŁU . "Czy wybrał(a)by Pan(i) tego instruktora na następnym szkoleniu? " Poleciłbym---tak .Wybrałbym innego ,bo jestem ciekawy nowego podejścia .
Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Utrzymanie dobrego tempa działania i danie przestrzeni/uwagi każdemu uczestnikowi, atmosfera otwartości.
Paula Buczyńska
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia warsztatowe
Magdalena Grenda
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Jeszcze nigdy nie spotkałem tak autentycznej trenerki/trenera. Przez cale szkolenie czułem, że nie jest to wykład na podstawie jakiejś książki, którą ktoś gdzieś tam napisał ale autentyczne doświadczenie i solidnie wypracowana i przepracowana wiedza.
Marcin Tomków - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Podejście i ćwiczenia
NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Dyskusje, pracę w grupach.
NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Gra zespołowa w karty
Michał Wrzesień - NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Sposób prowadzenia zajęć, żywy kontakt trenera z uczestnikami.
Bartłomiej Radwan - NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Różnorodność ćwiczeń
NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Warsztaty interakcje Ewa
Adam Faltyn - NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Rewelacyjny kontakt trenera z grupą. Ciekawe ćwiczenia praktyczne. Możliwość dyskusji.
NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Wiedza podana w wyjątkowo przystępny i odpowiednio przystosowany do grupy sposób. Słuchacz nawet przez sekundę nie czuł się znużony i dzień szkoleń minął w mgnieniu oka.
NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
wszystko
piotr Olszewski - Kancelaria Brokerska Gdynia S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
dobry kontakt z uczestnikami, atmosfera, przyjazne przyswajanie wiedzy, profesjonalne podejście do tematu, duża ilość informacji i treści
Aleksandra Chmielewska - Kancelaria Brokerska Gdynia S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Aktywności, dzięki którym wszyscy uczestnicy pozostawali zaangażowani.
NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Aktywnie poprowadzone warsztaty, dużo ćwiczeń własnych, dobre slajdy przykuwające uwagę + miła atmosfera na szkoleniu. Karolina potrafi zarazić pozytywną energią.
NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia polegające na ścisłej współpracy z innymi uczestnikami.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia praktyczne w grupach
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Plany szkoleń z technologii Art of Hosting
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the concepts, methods, and mindset behind Art of Hosting or Participatory Leadership.
- Learn how to facilitate effective online meetings for remote participants by applying the Art of Hosting techniques.
- Create a safe and engaging virtual environment for Art of Hosting by setting the right tone and mindset.
- Manage the online Art of Hosting sessions more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations through interactive tools (live chat, whiteboard, breakout rooms, etc.)
- Build deeper connections with participants and other practitioners in order to learn collectively and gain valuable insights.
Last Updated: