Plan Szkolenia

Otwartość na innych: 5 pokoleń na rynku konsumenckim, 4 pokolenia na rynku pracy

  • Otwartość na innych – pięć pokoleń na rynku: Pokolenie Z, Pokolenie Y, Pokolenie X, Pokolenie Baby Boomers, Pokolenie Tradycjonalistów.
  • Jakie pokolenie reprezentuję?
  • Charakterystyka 4 pokoleń funkcjonujących na rynku pracy:Z, Y, X i Baby Boomers

Różnice pokoleniowe wśród pracowników:

  • Definiowanie i zarządzanie potencjałem rozwojowym pracownika, uwzględniając specyfikę potrzeb i możliwości życiowych wynikających z wieku - kluczowe kompetencje
  • Techniki i umiejętności z zakresu motywowania i zarządzania pracownikami w różnym wieku.

Zarządzanie wiekiem – jak przygotowaliśmy się na przyjęcie najmłodszych pokoleń Y i Z?

  • jaki jest pracownik pokolenia Y i Z?
  • co motywuje pracownika z pokolenia Y i Z?
  • jak się komunikować z pracownikiem z pokolenia Y i Z?
  • jak zarządzać pracownikiem z pokolenia Y i Z?

 

Komunikacja X,Y,Z

  • Jak projektować odpowiednią komunikację dla pokoleń X,Y,Z
  • Dlaczego muszę dostosować przekaz?
  • Wspólne narzędzia komunikacji – Feedback
  • Jak komunikować aby motywować pokolenia?
  • Komunikacja otwarta – autorytet w komunikacji
  • Komunikacja w biznesie rozwój współpracy

Zarządzanie i motywacja  XYZ

  • Wyznaczanie celów i realizacja zadań
  • Zarządzanie zespołem, koordynacja działań, prowadzenie projektów –  współpraca międzypokoleniowa
  • Co motywuje poszczególne pokolenia? – klucz do pokolenia
  • Jak projektować współpracę?
  • Jak wzajemnie się uzupełniać w biznesie?
  • Jak skutecznie dzielić zadania w zespole – tabela kompetencji
  • Jak budować autorytet naturalny i poczucie własnej wartości w XYZ?
  • Czy pokolenie Z jest trudne w zarządzaniu i co je tak naprawdę motywuje?
  • Czy za chwilę będzie nam brakować pracowników?
  • Rekrutacja XYZ na czym zależy poszczególnym pokoleniom

Trudne sytuacje XYZ – asertywność w komunikacji

  • Zarządzanie konfliktem –  trudne sytuacje między pokoleniami
  • Jak przewidywać konflikty w pracy?
  • Poziomy komunikacji – postawy rozmówcy (szef, pracownik, dostawca, odbiorca)
  • Jak rozmawiać z pracownikiem, przełożonym itp?
  • Empatia w komunikacji
  • Czego w komunikacji oczekują ode mnie różne pokolenia?
  • Jak zmniejszyć stres przez transparentność komunikacji?
  14 godzin
 

Liczba uczestników


Data rozpoczęcia

Data zakończenia


Daty szkoleń są uzależnione od dostępności trenerów. Szkolenia standardowo odbywają się w godzinach od 09:00 do 16:00.
Szkolenia zdalne są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.

Opinie uczestników (2)

Szkolenia Powiązane

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

  35 godzin

Strategic Thinking

  21 godzin

Powiązane Kategorie