Win Win Negotiation Skills - Plan Szkolenia

Kod kursu

wwnegsk

Czas trwania

14 godzin
szkolenie zdalne: 2 lub 4 dni
szkolenie stacjonarne: 2 dni

Wymagania

Audience

Middle and Senior Management

No prior knowledge is required – We presume that participants will have prior experience. However absolute beginners can greatly benefit from taking part in this course also.

Opis

< span style = "font-size: 14px" > program przegląd

< span style = "czcionka-rozmiar: 14px" > jako Grupa docelowa jest kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla, mają one pewne doświadczenie w negocjacjach. Naszym celem jest opracowanie bardziej złożonych podejść, które pozwolą nam stać się bardziej skutecznymi negocjatorami. Kurs ten będzie opierać się na wiedzy, że uczestnicy już muszą rozwijać je dalej, jak silniejsze i bardziej doświadczonych negocjatorów.

< span style = "font-size: 14px" > podejście do win-win skupia się na znalezieniu sposobów, aby pomóc obu stronom poczuć się sukcesem, a nie tylko skupienie się na tym, co chcemy. Ta metodologia pomaga tworzyć długofalowe relacje i partnerstwa – z klientami, dostawcami i w ramach własnej organizacji-i tworzy pozytywną podstawę do przyszłych negocjacji. Nie ma sensu kruszenie drugiej strony w negocjacjach tylko do znalezienia, że trzeba pracować z tą organizacją ponownie. Wynikiem takiego scenariusza jest to, że przyszłe firmy będą trudne do zabezpieczenia.

< span style = "font-size: 14px" > chcemy, aby kierownictwo wyższego szczebla mogło wykorzystywać swoje własne atuty i osobiste doświadczenia, rozwijać swoje umiejętności przyrodnicze i wykorzystywać ramy, które naprawdę działają. Nauczysz się zbliżać się do każdej negocjacji z planu i wiedzy i pewności, że będziesz w stanie osiągnąć swoje cele. Kurs jest bardzo interaktywny i wciągająca i dowiesz się negocjacji z jednych z najlepszych szkół biznesu na świecie.

< span style = "font-size: 14px" > wyniki uczenia się:

< span style = "font-size: 14px" > po kursie szkoleniowym uczestnicy będą mogli:

  • < span style = "font-size: 14px" > przeprowadzić negocjacje faktyczne i osiągnąć pozytywny wynik
  • < span style = "font-size: 14px" > przyczynić się do planowania negocjacji, na przykład, aby pozostawić miejsce na kompromis z drugą stroną, aby osiągnąć korzystny wynik
  • < span style = "font-size: 14px" > ustalanie celów negocjacyjnych i BATNA
  • < span style = "font-size: 14px" > zrozumienie inteligencji emocjonalnej i komunikacji niewerbalnej i jej znaczenie
  • < span style = "font-size: 14px" > wiedzieć, kiedy negocjować i kiedy odejść
  • < span style = "font-size: 14px" > uczyć się technik, aby stać się bardziej przekonujące
  • < span style = "font-size: 14px" > starają się znaleźć wspólną podstawę z partnerem negocjacyjnym
  • < span style = "font-size: 14px" > Użyj empatii, aby zobaczyć ich punkt i jak rozwiązać problemy
  • < span style = "font-size: 14px" > Naucz się stylów zachowań, które pomogą Ci zyskać przewagę
  • < span style = "font-size: 14px" > znać różnicę między zainteresowaniami i kwestiami
  • < span style = "font-size: 14px" > zdawać sobie sprawę z brudnych sztuczek i zwalczania technik manipulacyjnych
  • < span style = "font-size: 14px" > zminimalizować i rozwiązać konflikt
  • < span style = "font-size: 14px" > jak skutecznie negocjować z różnymi stylami i typami osobowości
  • < span style = "font-size: 14px" > Poznaj cztery etapy procesu negocjacji
  • < span style = "font-size: 14px" > odkryć różne techniki i strategie negocjacyjne, aby utworzyć opcje dla win Gain i przenieść negocjacje z negocjacji do zamknięcia

< span style = "font-size: 14px" > po zakończeniu uczestnicy będą wiedzieć, jak skutecznie negocjować i utrwalić relacje biznesowe w przyszłości.  

< span style = "font-size: 14px" > Format kursu w

  • < span style = "font-size: 14px" > metodologia kursów obejmuje uporządkowaną dyskusję, burzę mózgów, analizę, rozwiązywanie problemów, odgrywanie ról i symulacje, prezentacje i studia przypadków.

  • < span style = "font-size: 14px" > uczestnicy są aktywnie zaangażowani na wszystkich etapach.

Machine Translated

Plan Szkolenia

Day One

Effective negotiations and negotiators:

- Defining negotiation and determining when to negotiate

- What makes a great negotiator?

- Video case studies

- The steps of preparation

 

Personality types:

- The benefits of knowing personality styles

-Understand each personality style

-Identify your own personality style

-Know how to work more effectively with each personality style while  

 negotiating

-Know which negotiation strategy to choose based on relationship and results

-Define positional bargaining

 -Know the differences between " Soft" and " Hard" negotiating

 -Understand principled negotiation

 -Know the four steps in the negotiation process

 

Types of negotiation:

- Buyer-seller

- Distribution

 

Preparing for negotiation:

- Hot buttons

- Dealing with emotion

- Identify fears and learn how to overcome them

- Understand what drives your negotiation partner

-Define your BATNA (best alternative to a negotiation agreement), WAP (walk away point) and ZOPA (zone of possible agreement)

-Prepare for your personal negotiation situation

 

Opening the negotiation:

- Creating a positive first impression

-The importance of common ground

- Likeability

- Influencing skills

- Negotiation ground rules

 

Day Two

Exchanging information and bargaining:

- How to exchange information

- What is your contingency plan?

- Bargaining techniques

 

Talking about conditions and compromising:

- Agreeing and disagreeing

- Identifying needs

- Accepting, giving and rejecting proposals

- Discussing and breaking deadlocks

- Types of conflict

- Managing the conflict

 

Negotiation strategies

- An introduction to positions

- How to manage emotions

- Bargaining and concessions

- Dealing with pressure

- Tricks and traps

 

Handling opposition

- Getting to yes

 

Closing the negotiation

- Move from bargaining to closing

 

Taking part in a practice negotiation:

- Preparing yourself, your team and your position

- Backup plans

- Strategies

- Reflections, feedback and action planning

 

Conflict resolution

- Sometimes overzealous negotiations can create internal friction in the workplace

- PUGSS conflict resolution techniques

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Powiązane Kategorie

Szkolenia Powiązane

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!

This site in other countries/regions