Podstawy User Experience Design (UX Design) - Plan Szkolenia

Kod kursu

uxdfun

Czas trwania

14 godzin
szkolenie zdalne: 2 lub 4 dni
szkolenie stacjonarne: 2 dni

Wymagania

Umiejętność obsługi komputera.
Przydatna znajomość projektowania stron www oraz tworzenia aplikacji.

Opis

Kurs dla projektantów stron, aplikacji, reklam internetowych oraz innych materiałów wymagających zrozumienia i interakcji użytkownika.
Kurs nauczy przeprowadzania badań aby zrozumieć użytkowników, opracowywania pomysłów aby zaspokoić potrzeby użytkowników i potrzeby firmy.
Budowania i mierzenia tych rozwiązań w rzeczywistym świecie.

Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Co to jest UX?
  • Różnice w UX (User Experience) oraz UI (User Interface)
  • Rola UX w zespole projektowym
  • Proces projektowy UX

Analiza

  • Zbieranie wymagań (analiza potrzeb, warsztaty z klientem, analiza danych zastanych, analiza konkurencji)
  • Realizowane celów biznesowych oraz użytkownika

Badania czyli jak zrozumieć użytkowników

  • Rodzaje badań
  • Omówienie i przećwiczenie niektórych rodzajów badań (wywiad pogłębiony, persona, mapa empatii, ankiety, sortowanie kart itd.)
  • Planowanie badań

Architektura informacji (IA)

  • Co to jest architektura informacji?
  • Rodzaje architektury informacji
  • Przepływ użytkowników (user flow)

Prototypowanie

  • Czym jest prototypowanie?
  • Rodzaje prototypów
  • Jakie narzędzie wybrać? (praktyczne poznanie narzędzia: Figma)
  • Struktura strony
  • Projektowanie układu do (przeglądania, wyszukiwania, czytania)
  • Wzorce projektowe
  • Projektowanie dla urządzeń mobilnych
  • Hierarchia postrzegania (wzorzec Z, wzorzec F)
  • RWD
  • Formularze (dobre praktyki, etykiety, walidacja, rodzaje przycisków)
  • Tabele (dobre praktyki, prezentacja danych, przeszukiwanie danych, widoczność danych, przyciski typu szybkie akcje, paginacja)
  • Dostępność (accessibility)

Prototypowanie - zasady projektowania wizualnego

  • Zasady gestalt (bliskość, podobieństwo, kontynuacja, zamknięcie, figura/tło)
  • Ciężar wizualny (kontrast i rozmiar)
  • Kolory
  • Spostrzeganie liniowe i krawędziowe
  • Ruch w projektowaniu
  •  

Psychologia użytkownika

  • Dlaczego psychologia jest ważna w projektowaniu?
  • Heurystyki
  • Ergonomia użytkowania interfejsów (np.: prawo Hicksa, prawo Fittsa)
  • Wpływanie na ludzi (techniki wpływu społecznego np.: reguła wzajemności, reguła niedostępności )

Testowanie

  • Dane z perspektywy projektanta UX
  • Testowanie wyników: testy użyteczności, testy A/B
  • Statystyka (rodzaje użytkowników, zdarzenia,  przepływ użytkowników itd.)
  • Testowanie wrażeń użytkownika

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Powiązane Kategorie

Szkolenia Powiązane

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!

This site in other countries/regions