Plan Szkolenia

Introduction

Setting up Your Development Environment

Fundamentals of C++ for Gaming

Customizing the Unreal UI

Creating Your First Project

Creating Landscapes

Blocking out Levels

Assembling a Scene

Applying Materials and Creating Special Effects

Exporting and Importing Assets for Use in the Design

Adding Post-Processing Effects

Crafting a Unique Look

Unreal's Visual Scripting Language and the Blueprint Editor

Creating Cinematics

Optimizing Performance

Packaging Your Game for Distribution

Summary and Conclusion

Wymagania

  • Desire to learn game development.
  • Programming experience not required.

Audience

  • Beginner game developers
  21 godzin
 

Liczba uczestników


Data rozpoczęcia

Data zakończenia


Daty szkoleń są uzależnione od dostępności trenerów. Szkolenia standardowo odbywają się w godzinach od 09:00 do 16:00.
Szkolenia zdalne są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.

Opinie uczestników (6)

Szkolenia Powiązane

Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14

  21 godzin

Powiązane Kategorie