Social Media - czyli jak budować zasięgi i sprzedaż za pomocą portali Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram - Plan Szkolenia

Kod kursu

smprofessional

Czas trwania

14 godzin
szkolenie zdalne: 2 lub 4 dni
szkolenie stacjonarne: 2 dni

Wymagania

Odbiorcy

  • osoby zainteresowane prowdzeniem profesjonalnych funpage;
  • pasjonaci Social Mediów;
  • dla wszystkich, którzy chcą wycisnąć maksimum z Facebooka i LinkedIn :)
  • dla osób, kótre potrzebują zbudować zespół Social Media w firmie;

Opis

Trening prowadzony w formie stacjonarnej (on-site) lub jako warsztat zdalny czyli doskonałe wdrożenie do prakyki z trenerem na żywo (platforma, dźwięk,obraz trener po drugiej stronie), zapraszamy na krótkie spotkanie demonstacyjne, jeśli chcesz zapoznać sie, jak to może wyglądać.

Plan Szkolenia

Blok 1: Podstawy platform, landscape social media, Jak tworzyć komunikację do mediów społecznościowych

 

1. Landscape Social Media w Polsce - aktualne statystyki, przegląd platform

2. Kluczowe Trendy Digital w tym Social Media - co jest aktualnie kluczowe jeśli chodzi o budowanie obecności marki w social media,

3. Facebook - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy

4. Instagram - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy

5. LinkedIN - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy

6. YouTube - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy

7. Jak konsumujemy content w mediach społecznościowych? Jakie treści przykuwają naszą uwagę?

8. Jak stworzyć strategię marki i zacząć działać w mediach społecznościowych?

9. Jak tworzyć content na platformy społecznościowe?

 

Materiał będzie wzbogacony o case studies oraz zadania.

 

Blok 2: Cele działań w mediach społecznościowych

 

1. Cele działań w mediach społecznościowych - która platforma spełnia jaki cel.

2. Przegląd modeli reklamowych oraz formatów reklamowych.

3. Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, Instagram, LinkedIN)

4. YouTube Ads - przegląd możliwości, wskazówki jak działać.

5. Narzędzia wspierające działania w mediach społecznościowych - przegląd

6. KPI i mierzenie działań w mediach społecznościowych - jak ustawiać KPI, co analizować, jak mierzyć.

 

Materiał będzie wzbogacony o ćwiczenie praktyczne związane z panelem reklamowym Facebooka.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Powiązane Kategorie

Szkolenia Powiązane

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Zaufali nam

This site in other countries/regions