Plan Szkolenia
Blok 1: Podstawy platform, landscape social media, Jak tworzyć komunikację do mediów społecznościowych
1. Landscape Social Media w Polsce - aktualne statystyki, przegląd platform
2. Kluczowe Trendy Digital w tym Social Media - co jest aktualnie kluczowe jeśli chodzi o budowanie obecności marki w social media,
3. Facebook - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy
4. Instagram - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy
5. LinkedIN - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy
6. YouTube - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy
7. Jak konsumujemy content w mediach społecznościowych? Jakie treści przykuwają naszą uwagę?
8. Jak stworzyć strategię marki i zacząć działać w mediach społecznościowych?
9. Jak tworzyć content na platformy społecznościowe?
Blok 2: Cele działań w mediach społecznościowych
1. Cele działań w mediach społecznościowych - która platforma spełnia jaki cel.
2. Przegląd modeli reklamowych oraz formatów reklamowych.
3. Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, Instagram, LinkedIN)
4. YouTube Ads - przegląd możliwości, wskazówki jak działać.
5. Narzędzia wspierające działania w mediach społecznościowych - przegląd
6. KPI i mierzenie działań w mediach społecznościowych - jak ustawiać KPI, co analizować, jak mierzyć.
Materiał będzie wzbogacony o ćwiczenie praktyczne związane z panelem reklamowym Facebooka.
Wymagania
Odbiorcy
- osoby zainteresowane prowdzeniem profesjonalnych fanpage;
- pasjonaci Social Mediów;
- dla wszystkich, którzy chcą wycisnąć maksimum z Facebooka i LinkedIn :)
- dla osób, kótre potrzebują zbudować zespół Social Media w firmie;
Opinie uczestników (1)
Cierpliwosc trenera do uczestnikow ,wyczrpujace odpowiedzi na pytania