Plan Szkolenia

Blok 1: Podstawy platform, landscape social media, Jak tworzyć komunikację do mediów społecznościowych

1. Landscape Social Media w Polsce - aktualne statystyki, przegląd platform

2. Kluczowe Trendy Digital w tym Social Media - co jest aktualnie kluczowe jeśli chodzi o budowanie obecności marki w social media,

3. Facebook - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy

4. Instagram - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy

5. LinkedIN - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy

6. YouTube - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy

7. Jak konsumujemy content w mediach społecznościowych? Jakie treści przykuwają naszą uwagę?

8. Jak stworzyć strategię marki i zacząć działać w mediach społecznościowych?

9. Jak tworzyć content na platformy społecznościowe?

 

Blok 2: Cele działań w mediach społecznościowych

1. Cele działań w mediach społecznościowych - która platforma spełnia jaki cel.

2. Przegląd modeli reklamowych oraz formatów reklamowych.

3. Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, Instagram, LinkedIN)

4. YouTube Ads - przegląd możliwości, wskazówki jak działać.

5. Narzędzia wspierające działania w mediach społecznościowych - przegląd

6. KPI i mierzenie działań w mediach społecznościowych - jak ustawiać KPI, co analizować, jak mierzyć.

 

Materiał będzie wzbogacony o ćwiczenie praktyczne związane z panelem reklamowym Facebooka.

Wymagania

Odbiorcy

  • osoby zainteresowane prowdzeniem profesjonalnych fanpage;
  • pasjonaci Social Mediów;
  • dla wszystkich, którzy chcą wycisnąć maksimum z Facebooka i LinkedIn :)
  • dla osób, kótre potrzebują zbudować zespół Social Media w firmie;
  7 godzin

Liczba uczestników


Data rozpoczęcia

Data zakończenia


Daty szkoleń są uzależnione od dostępności trenerów. Szkolenia standardowo odbywają się w godzinach od 09:00 do 16:00.

Cena za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Szkolenia Powiązane

Powiązane Kategorie