Plan Szkolenia
Introduction
Preparing the Browser for Rendering WebGL Content
Overview of the Graphics Creation Process
Creating a 2D Static Object
Adding Color to the Object
Spinning the Object Around
Making the Object 3D
Understanding Points, Vectors, and Meshes
Transforming the Object
Adding Directional and Ambient Lighting
Adding Transparency, Texture and Reflection
Introducing other Objects
Simulating Camera Movements
Programming Vertex and Pixel Shaders
Animating the Object
Using the Mouse to Interact with the Object
Summary and Conclusion
Wymagania
- Javascript programming experience
- Familiarity with vectors and matrices is useful, but not required
- Knowledge of linear algebra (multiplication, addition matrix/vector)
- Knowledge of trigonometry (cosinus and sinus stories...)
Opinie uczestników (2)
Zrozumiały sposób przekazywania wiedzy. Ciekawe przykłady i ćwiczenia. Pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bardzo dobry kontakt z prowadzącym.
Jarosław Madziar - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie - WebGL: Create an Animated 3D Application
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera 2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie 3. Wysoka kultura osobista trenera 4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy. 5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u. 6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję. 7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.