Plan Szkolenia
1. Wstęp do marketingu internetowego
a. Co rozumiemy poprzez “marketing internetowy?
b. Czym jest performance?
c. Możliwości działań w zakresie digital (platformy reklamowe, SEO, analityka)
d. Jak planować swoje działania?
2. Budowanie strategii działań marketingowych
a. Jak przygotować brief i określić swoje cele?
b. Jak dobrać platformy reklamowe i priorytetowe działania (wprowadzenie
do typów kampanii w ramach poszczególnych działań)?
c. Jak stworzyć plan działań, timeline i persony z uwzględnieniem testów i
trendów?
d. Jak dobrać budżet i jak nim dysponować w czasie?
3. Zarządzanie zespołem marketingowym
a. Współpraca z agencją - możliwe formy współpracy
b. Współpraca z agencją - zalety i wady
c. Zarządzanie zespołem marketingowym in-house, podział zadań i
maksymalizacja efektu
d. Procesy i narzędzia ułatwiające pracę
4. Pomiar efektywności e-marketingu
a. Na co zwrócić uwagę przy ocenie skuteczności działań?
b. Podstawowe wskaźniki pomiaru
c. Analiza przykładowych raportów kampanii (z podziałem na raporty z
platform, Analytics oraz raporty dedykowane)
Wymagania
Podstawowa wiedza z zakresu Marketingu internetowego.
Opinie uczestników (3)
wiedza trenera
Janusz Filip - Urząd Gminy Gnojnik
Szkolenie - Facebook in advertising and marketing
Świetny kontakt z trenerem, możliwość odniesienia prezentowanych informacji do case study naszej organizacji, praktyczne wskazówki jak tworzyć komunikaty w różnych social mediach.
Magdalena Stempska - Fundacja Imago
Szkolenie - Social Media - facebook, twitter, blogs, youtube
Całe dwa dni szkolenia były bardzo pouczające i edukacyjne, ale treści omówione w dniu 2 (Social Media i marketing mobilny, analityka, a także strategia i planowanie) były dla mnie najbardziej wartościowe, ponieważ odnoszą się bezpośrednio do mojej obecnej pracy.
Sithabiso - Vodacom
Szkolenie - Digital Marketing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję