Internet marketing in practice - Plan Szkolenia

Kod kursu

marketingprakt

Czas trwania

7 godzin
szkolenie zdalne: 1 lub 2 dni
szkolenie stacjonarne: 1 dzień

Wymagania

Podstawowa wiedza z zakresu Marketingu internetowego. 

Opis

Uczestnik na poziomie wiedzy:

  • Dowie się, jakie są możliwości w zakresie marketingu internetowego
  • Pozna specyfikę platform reklamowych oraz znaczenie SEO, analitykif
  • Dowie się, jak przygotować siebie i swoją firmą do przygotowania strategii marketingowej
  • Pozna specyfikę budowania strategii i proces
  • Dowie się, jak współpracować z agencjami digitalowymi

Umiejętności:

  • Przygotowanie strategii
  • Ocena strategii pod kątem performance
  • Umiejętność dobrania priorytetowych platform w obszarze działalności
  • Zbudowanie odpowiedniego i skutecznego procesu współpracy z agencjami oraz ocena
  • ich wyników

Postawy:

  • Świadome zarządzanie działaniami marketingowymi (zespołu internal lub agencji) i
  • przygotowanie strategii digital
  • Pewność w realizowanych działaniach i świadomość podejmowanych kroków/testów

Plan Szkolenia

1. Wstęp do marketingu internetowego
a. Co rozumiemy poprzez “marketing internetowy?
b. Czym jest performance?
c. Możliwości działań w zakresie digital (platformy reklamowe, SEO, analityka)
d. Jak planować swoje działania?

2. Budowanie strategii działań marketingowych
a. Jak przygotować brief i określić swoje cele?
b. Jak dobrać platformy reklamowe i priorytetowe działania (wprowadzenie
do typów kampanii w ramach poszczególnych działań)?
c. Jak stworzyć plan działań, timeline i persony z uwzględnieniem testów i
trendów?
d. Jak dobrać budżet i jak nim dysponować w czasie?

3. Zarządzanie zespołem marketingowym
a. Współpraca z agencją - możliwe formy współpracy
b. Współpraca z agencją - zalety i wady
c. Zarządzanie zespołem marketingowym in-house, podział zadań i
maksymalizacja efektu
d. Procesy i narzędzia ułatwiające pracę

4. Pomiar efektywności e-marketingu
a. Na co zwrócić uwagę przy ocenie skuteczności działań?
b. Podstawowe wskaźniki pomiaru
c. Analiza przykładowych raportów kampanii (z podziałem na raporty z
platform, Analytics oraz raporty dedykowane)

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Powiązane Kategorie

Szkolenia Powiązane

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Zaufali nam

This site in other countries/regions