Plan Szkolenia

Introduction

  • Flutter vs other cross-platform frameworks

Installing Flutter

Overview of Flutter Features and Architecture

Choosing an IDE

Using the Dart Programming Language

Creating an Application

Using Templates and Scaffolding

Working with Widgets (Stateless vs Stateful)

Creating the User Interface

Reloading the App while Maintaining State (Hot Reloading)

Customizing the App with Layouts, Painting, and Animation

Adding Packages and Plugins

Accessing the Native Platform's APIs

Testing the App

Troubleshooting

Summary and Conclusion

Wymagania

  • Object oriented programming experience
  • Access to an iOS or Android mobile device

Audience

  • Developers
  • UX prototyper who wants to create app prototypes
  14 godzin
 

Liczba uczestników


Data rozpoczęcia

Data zakończenia


Daty szkoleń są uzależnione od dostępności trenerów. Szkolenia standardowo odbywają się w godzinach od 09:00 do 16:00.
Szkolenia zdalne są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.

Szkolenia Powiązane

Embedded Linux Systems Architecture

  35 godzin

Powiązane Kategorie