Plan Szkolenia

Część warsztatowa

  • Dedykowany player szkolenia:
    • opracowanie własnej nawigacji w kursie,
    • warunkowanie przejścia dalej od odwiedzenia wszystkich elementów ekranu,
    • dedykowane interaktywne menu szkolenia.
  • Użycie zmiennych w szkoleniu - zmienne tekstowe i numeryczne:
    • wprowadzanie swojego imienia przez użytkownika i jego użycie w szkoleniu,
    • odliczanie liczby prób w ćwiczeniach i przyznawanie punktów i odznak w zależności od liczby podejść (podstawy grywalizacji),
    • ćwiczenie „wpisywarka“,
    • opracowanie niestandardowych ćwiczeń z feedbackiem uzależnionym od liczby podejść.

Część warsztatowa – przygotowanie grafiki 

  • ergonomia pracy - przygotowanie łatwo edytowalnych elementów składowych:
    • (tła, postacie, punktory, przyciski),
  • praca z bazą gotowych grafik dostępnych w Storyline (Media Library),
  • animacje po ścieżce i praktyczne zastosowanie ich zapętlania,
  • personalizacja grafiki awatara i użycie go w szkoleniu,
  • konwersja freeform na przeciągarkę/pick many – tworzenie ćwiczenia z indywidualnie przygotowanych grafik.
 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Powiązane Kategorie