Plan Szkolenia
Introduction
- What is Art of Hosting and Participatory Leadership?
- Art of Hosting techniques and methods
- Best practices of hosting online meetings
Setting Up an Online Meeting
- Choosing the right virtual platform (Zoom, Google Meet, Slack, etc.)
- Scheduling an online meeting
- Inviting remote attendees
- Sending virtual event reminders
- Testing the meeting tools
Connecting with Remote Participants
- Conducting pre-meeting checks
- Registering attendees
- Creating a waiting room
- Orienting attendees to the tools
- Establishing guidelines
- Introducing participants
Implementing the Art of Hosting
- Familiarizing with interactive tools (live chat, whiteboard, breakout rooms, etc.)
- Creating an online Circle Way experience
- Facilitating a virtual World Café
- Bringing Open Space technology online
- Practicing virtual Appreciative Inquiry
- Other practical examples and methods
Troubleshooting Tips (Noise, Bad Connection, Technical Issues, etc.)
Summary and Next Steps
Wymagania
- Experience with hosting events or meetings
Audience
- Trainers
- Consultants
- Leaders
- Communicators
Opinie uczestników (9)
to, że zupełnie nieznany temat został zaprezentowany w taki sposób, że na koniec posiadam kompletną wiedzę w tym zakresie. Co więcej ćwiczenia sprawiły, że wszystko się dobrze utrwaliło.
Maciej Miedziński - Allegro
Szkolenie - Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
Ćwiczenia były naprawdę zabawne
Jakub - AXA XL
Szkolenie - Business Communication Skills
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wysoki poziom wiedzy prowadzącego.
Przemek - Sreamsoft Kraków sp. z o.o.
Szkolenie - Komunikacja w zespole projektowym
Zasób wiedzy, sposób jej przekazywania oraz umiejętne angażowanie członków do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu.Indywidualne podejście do osób na poszczególnych etapach szkolenia.
Michał Marzec - Alteris
Szkolenie - People and Team Management
Wszystkie interakcje między Elodie a nami. Goteoria/praktyka proporcji.
Hayere Nathalie - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Chciałbym podziękować trenerowi Abhi za to owocne szkolenie. Doceniam, że starał się poznać wszystkich uczestników, aby mógł lepiej dostosować szkolenie do naszych potrzeb. Uwielbiam to, że istniała równowaga między teorią a działaniami, które nas angażowały. I jak treść była prosta i zwięzła.
Rainey Clarecia - Talentvis
Szkolenie - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Elastyczność trenera w dostosowywaniu tematów do mojego profilu.
Carlos - Magotteaux International SA
Szkolenie - Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Training was tailored to my needs
Patricia - Embraer
Szkolenie - Influencing and Avoiding Conflict
The trainer was making sure that everyone understood everything