Plan Szkolenia

Wprowadzenie:

  • różnice miedzy grafiką rastrową / bitmapową a wektorową
  • formaty plików i rozszerzenia
  • zagadnienia
    • rozdzielczość
    • modele barwowe
  • przestrzeń kolorystyczna

Interfejs:

  • praca na dokumencie
  • obszar roboczy, nawigacja
  • panele narzędziowe i zarządzanie panelami
  • tworzenie, otwieranie, zapisywanie
  • linijki, prowadnice, siatka
  • ustawienia dokumentu

Kształty podstawowe:

  • rysowanie kształtów
  • tworzenie kształtów za pomocą cyfr

Selekcja i zaznaczanie:

  • wybieranie obiektów
  • grupowanie obiektów
  • transformacje i wyrównywanie
  • skalowanie obracanie

Kolory:

  • palety kolorów
  • zarządzanie kolorami, biblioteka kolorów
  • własna paleta kolorów
  • gradient kolorów
  • właściwości obrysu
  • live view

Warstwy:

  • paleta warstw, tworzenie warstw
  • organizacja, grupowanie
  • ukrywanie, blokowanie, kolor
  • łączenie warstw

Tekst:

  • edycja
  • zamienianie tekstu na krzywe
  • tekst na ścieżce, obiekcie
  • właściwości tekstu

Narzędzia edycji punktów:

  • tworzenie krzywych za pomocą linii Beziera
  • dodawanie, odejmowanie,
  • zamiana węzłów
  • rodzaje węzłów
  • łączenie ścieżek i węzłów w obiekty

Narzędzia ołówek i pędzel:

  • rysowanie i edycja
  • wygładzanie i usuwanie
  • rodzaje pędzlów
  • tworzenie własnych pędzli

Zaawansowane narzędzia:

  • Maski
  • Symbole
  • Filtry i efekty
  • Wzorce

Wymagania

Umiejętność obsługi komputera.

 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Szkolenia Powiązane

GPU Programming with OpenCL

28 godzin

GPU Programming with CUDA

28 godzin

GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm

28 godzin

AMD GPU Programming

28 godzin

ROCm for Windows

21 godzin

Introduction to GPU Programming

21 godzin

Powiązane Kategorie