Plan Szkolenia

After Effects — ramowy program szkolenia

 

  1.         Rozpoczynamy pracę z programem
    •         Tworzenie projektu i importowanie materiałów
    •         Tworzenie kompozycji i rozmieszczenie warstw
    •         Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy
    •         Animowanie kompozycji
    •         Optymalizacja działania After Effects
    •         Renderowanie i eksportowanie kompozycji
    •         Dostosowywanie przestrzeni roboczej
  2.         Tworzenie pierwszej prostej animacji
    •         Importowanie materiałów za pomocą Adobe Bridge
    •         Tworzenie kompozycji
    •         Praca z zaimportowanymi warstwami Adobe Illustratora
    •         Dodawanie efektów do warstwy
    •         Dodawanie szablonu animacji
    •         Podgląd działania efektów
    •         Dodawanie przezroczystości
    •         Renderowanie kompozycji
  3.         Animowanie tekstu
    •         Korzystanie z szablonu animacji tekstu
    •         Animowanie za pomocą kluczy skalowania
    •         Animowanie za pomocą relacji dziedziczenia
    •         Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa
    •         Animowanie ruchu po ścieżce za pomocą szablonu
    •         Animowanie odległości między literami
    •         Animowanie przezroczystości tekstu
    •         Korzystanie z grupy animatorów tekstu
    •         Animowanie ruchu po ścieżce warstwy z obrazem
    •         Dodawanie rozmycia w ruchu
    •         Eksportowanie do Adobe Flash CS4 Professional
  4.         Warstwy kształtu
    •         Tworzenie warstwy kształtu
    •         Tworzenie własnych kształtów
    •         Dołączanie warstw z obrazem wideo i dźwiękiem
    •         Tworzenie kreskówki
    •         Dodawanie paska tytułowego
    •         Eksperymentowanie z funkcją Brainstorm
  5.         Animowanie prezentacji multimedialnej
    •         Animowanie krajobrazu przy użyciu dziedziczenia
    •         Dostosowywanie punktu zaczepienia
    •         Maskowanie obrazu wideo za pomocą kształtów wektorowych
    •         Kluczowanie ścieżki ruchu
    •         Animowanie dodatkowych elementów
    •         Dodawanie efektu
    •         Tworzenie animowanego pokazu slajdów
    •         Dodawanie ścieżki dźwiękowej
    •         Finalne zbliżenie
    •         Wysyłanie projektu do recenzentów
  6.         Animowanie warstw
    •         Symulowanie zmian oświetlenia
    •         Powielanie animacji za pomocą funkcji Pick Whip
    •         Animowanie ruchu elementów pejzażu
    •         Prekomponowanie i maskowanie warstw
    •         Animowanie cieni
    •         Dodawanie efektu Lens Flare
    •         Remapping czasu kompozycji
  7.         Praca z maskami
    •         Tworzenie maski narzędziem Pen
    •         Edycja maski
    •         Rozmywanie krawędzi maski
    •         Zastępowanie zawartości maski
    •         Dodawanie odbicia
    •         Tworzenie winiety
    •         Poprawianie koloru
  8.         Zniekształcanie obiektów za pomocą narzędzi Puppet
    •         Omówienie narzędzia Puppet
    •         Dodanie pinezek deformacji
    •         Definiowanie obszarów nakładania
    •         Usztywnianie obszaru
    •         Animowanie pozycji pinezek
    •         Nagrywanie animacji
  9.         Kluczowanie koloru
    •         Tworzenie kompozycji w Device Central
    •         Zmienianie koloru tła
    •         Dodawanie obiektu pierwszoplanowego
    •         Korzystanie z masek roboczych
    •         Stosowanie efektu Color Difference Key
    •         Zawężanie maski
    •         Usuwanie wycieku
    •         Poprawianie kontrastu
    •         Dodawanie animacji tła
    •         Dodawanie tytułu
    •         Przygotowanie kompozycji dla urządzeń przenośnych
  10.         Korekcja kolorów
    •         Ustawianie balansu kolorów
    •         Zmiana tła
    •         Usuwanie niepożądanych elementów z obrazu
    •         Korekcja zakresu kolorów
    •         Ocieplanie kolorów za pomocą efektu Photo Filter
  11.         Budowanie trójwymiarowego obiektu
    •         Jak jest zbudowany obiekt 3D
    •         Tworzenie trójwymiarowego tekstu
    •         Tworzenie tła dla animacji 3D
    •         Zagnieżdżanie kompozycji 3D
    •         Dodawanie kamery
    •         Dodawanie pozostałych obiektów
  12.         Praca w trzech wymiarach
    •         Animacja obiektów 3D
    •         Odbicia lustrzane 3D
    •         Animacja kamery
    •         Dostosowanie rozkładu czasowego animacji warstwy
    •         Korzystanie ze świateł 3D
    •         Dodawanie efektów
    •         Dodawanie rozmycia w ruchu
    •         Podgląd całej animacji
  13.         Zaawansowane techniki edycji
    •         Stabilizowanie ruchu
    •         Jednopunktowe śledzenie ruchu
    •         Wykorzystywanie śledzenia wielopunktowego
    •         Tworzenie systemu cząsteczkowego
    •         Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania
  14.         Renderowanie i tworzenie plików wyjściowych
    •         Tworzenie szablonu renderingu
    •         Tworzenie szablonów dla modułów wyjściowych
    •         Eksportowanie do różnych mediów wyjściowych.

Wymagania

Dla kogo?

  • dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się jak tworzyć efekty specjalne oraz kompozycje graficzne, jak łączyć wideo z grafiką, animacjami, tekstami i innym elementami
  21 godzin
 

Liczba uczestników


Data rozpoczęcia

Data zakończenia


Daty szkoleń są uzależnione od dostępności trenerów. Szkolenia standardowo odbywają się w godzinach od 09:00 do 16:00.
Szkolenia zdalne są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.

Opinie uczestników (5)

Szkolenia Powiązane

Powiązane Kategorie