Ceny nie zawierają podatku VAT
Szkolenie w języku polskim. Na życzenie możliwy język angielski.
Last updated
Kod kursu
aftereffects1
Czas trwania
21 godzin
szkolenie zdalne: 3 lub 6 dni
szkolenie stacjonarne: 3 dni
Wymagania
Dla kogo?
- dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się jak tworzyć efekty specjalne oraz kompozycje graficzne, jak łączyć wideo z grafiką, animacjami, tekstami i innym elementami.
Plan Szkolenia
After Effects — ramowy program szkolenia
- Rozpoczynamy pracę z programem
- Tworzenie projektu i importowanie materiałów
- Tworzenie kompozycji i rozmieszczenie warstw
- Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy
- Animowanie kompozycji
- Optymalizacja działania After Effects
- Renderowanie i eksportowanie kompozycji
- Dostosowywanie przestrzeni roboczej
- Tworzenie pierwszej prostej animacji
- Importowanie materiałów za pomocą Adobe Bridge
- Tworzenie kompozycji
- Praca z zaimportowanymi warstwami Adobe Illustratora
- Dodawanie efektów do warstwy
- Dodawanie szablonu animacji
- Podgląd działania efektów
- Dodawanie przezroczystości
- Renderowanie kompozycji
- Animowanie tekstu
- Korzystanie z szablonu animacji tekstu
- Animowanie za pomocą kluczy skalowania
- Animowanie za pomocą relacji dziedziczenia
- Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa
- Animowanie ruchu po ścieżce za pomocą szablonu
- Animowanie odległości między literami
- Animowanie przezroczystości tekstu
- Korzystanie z grupy animatorów tekstu
- Animowanie ruchu po ścieżce warstwy z obrazem
- Dodawanie rozmycia w ruchu
- Eksportowanie do Adobe Flash CS4 Professional
- Warstwy kształtu
- Tworzenie warstwy kształtu
- Tworzenie własnych kształtów
- Dołączanie warstw z obrazem wideo i dźwiękiem
- Tworzenie kreskówki
- Dodawanie paska tytułowego
- Eksperymentowanie z funkcją Brainstorm
- Animowanie prezentacji multimedialnej
- Animowanie krajobrazu przy użyciu dziedziczenia
- Dostosowywanie punktu zaczepienia
- Maskowanie obrazu wideo za pomocą kształtów wektorowych
- Kluczowanie ścieżki ruchu
- Animowanie dodatkowych elementów
- Dodawanie efektu
- Tworzenie animowanego pokazu slajdów
- Dodawanie ścieżki dźwiękowej
- Finalne zbliżenie
- Wysyłanie projektu do recenzentów
- Animowanie warstw
- Symulowanie zmian oświetlenia
- Powielanie animacji za pomocą funkcji Pick Whip
- Animowanie ruchu elementów pejzażu
- Prekomponowanie i maskowanie warstw
- Animowanie cieni
- Dodawanie efektu Lens Flare
- Remapping czasu kompozycji
- Praca z maskami
- Tworzenie maski narzędziem Pen
- Edycja maski
- Rozmywanie krawędzi maski
- Zastępowanie zawartości maski
- Dodawanie odbicia
- Tworzenie winiety
- Poprawianie koloru
- Zniekształcanie obiektów za pomocą narzędzi Puppet
- Omówienie narzędzia Puppet
- Dodanie pinezek deformacji
- Definiowanie obszarów nakładania
- Usztywnianie obszaru
- Animowanie pozycji pinezek
- Nagrywanie animacji
- Kluczowanie koloru
- Tworzenie kompozycji w Device Central
- Zmienianie koloru tła
- Dodawanie obiektu pierwszoplanowego
- Korzystanie z masek roboczych
- Stosowanie efektu Color Difference Key
- Zawężanie maski
- Usuwanie wycieku
- Poprawianie kontrastu
- Dodawanie animacji tła
- Dodawanie tytułu
- Przygotowanie kompozycji dla urządzeń przenośnych
- Korekcja kolorów
- Ustawianie balansu kolorów
- Zmiana tła
- Usuwanie niepożądanych elementów z obrazu
- Korekcja zakresu kolorów
- Ocieplanie kolorów za pomocą efektu Photo Filter
- Budowanie trójwymiarowego obiektu
- Jak jest zbudowany obiekt 3D
- Tworzenie trójwymiarowego tekstu
- Tworzenie tła dla animacji 3D
- Zagnieżdżanie kompozycji 3D
- Dodawanie kamery
- Dodawanie pozostałych obiektów
- Praca w trzech wymiarach
- Animacja obiektów 3D
- Odbicia lustrzane 3D
- Animacja kamery
- Dostosowanie rozkładu czasowego animacji warstwy
- Korzystanie ze świateł 3D
- Dodawanie efektów
- Dodawanie rozmycia w ruchu
- Podgląd całej animacji
- Zaawansowane techniki edycji
- Stabilizowanie ruchu
- Jednopunktowe śledzenie ruchu
- Wykorzystywanie śledzenia wielopunktowego
- Tworzenie systemu cząsteczkowego
- Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania
- Renderowanie i tworzenie plików wyjściowych
- Tworzenie szablonu renderingu
- Tworzenie szablonów dla modułów wyjściowych
- Eksportowanie do różnych mediów wyjściowych