Plan Szkolenia

  • Landscape Social Media w Polsce - aktualne statystyki, przegląd platform 

Kluczowe Trendy Digital w tym Social Media - co jest aktualnie kluczowe jeśli chodzi o budowanie obecności marki w social media

  • Platformy społecznościowe: 

Facebook - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy

Instagram - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy

LinkedIN - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy

YouTube - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy

  • Jak konsumujemy content w mediach społecznościowych? Jakie treści przykuwają naszą uwagę?
  • Jak tworzyć content na platformy społecznościowe?
  • Zadanie kreatywne praca indywidualna
  • Cele działań w mediach społecznościowych, omówienie modeli reklamowych oraz formatów reklamowych.
  • Narzędzia wspierające działania w mediach społecznościowych

KPI i mierzenie działań w mediach społecznościowych - jak ustawiać KPI, co analizować, jak mierzyć.


Materiał będzie wzbogacony o mini pytania, video i case studies w trakcie, w poszczególnych punktach.

  7 godzin
 

Liczba uczestników


Data rozpoczęcia

Data zakończenia


Daty szkoleń są uzależnione od dostępności trenerów. Szkolenia standardowo odbywają się w godzinach od 09:00 do 16:00.
Szkolenia zdalne są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.

Opinie uczestników (1)

Szkolenia Powiązane

Powiązane Kategorie