Plan Szkolenia
- Landscape Social Media w Polsce - aktualne statystyki, przegląd platform
Kluczowe Trendy Digital w tym Social Media - co jest aktualnie kluczowe jeśli chodzi o budowanie obecności marki w social media
- Platformy społecznościowe:
Facebook - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy
Instagram - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy
LinkedIN - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy
YouTube - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy
- Jak konsumujemy content w mediach społecznościowych? Jakie treści przykuwają naszą uwagę?
- Jak tworzyć content na platformy społecznościowe?
- Zadanie kreatywne praca indywidualna
- Cele działań w mediach społecznościowych, omówienie modeli reklamowych oraz formatów reklamowych.
- Narzędzia wspierające działania w mediach społecznościowych
KPI i mierzenie działań w mediach społecznościowych - jak ustawiać KPI, co analizować, jak mierzyć.
Materiał będzie wzbogacony o mini pytania, video i case studies w trakcie, w poszczególnych punktach.
Opinie uczestników (1)
Świetny kontakt z trenerem, możliwość odniesienia prezentowanych informacji do case study naszej organizacji, praktyczne wskazówki jak tworzyć komunikaty w różnych social mediach.