Plan Szkolenia

Najlepsze praktyki

  • Kryzys oprogramowania
  • Najlepsze praktyki w rozwoju oprogramowania
    • Iteracyjny rozwój
    • Zarządzanie wymaganiami
    • Architektura oparta o komponenty
    • Wizualne modelowanie
    • Weryfikacja jakości
    • Zarządzanie zmianami

RUP

  • Charakterystyka RUP
  • Dwa wymiary RUP
  • UML dla RUP

Tworzenie modelu obiektowego

  • Język UML 2 jako sposób reprezentowania modelu
    • Model obiektowy
    • Sposoby opisu modelu
  • Praktyczne analizowanie treści specyfikacji przypadków użycia
    • Aktor
    • Przypadek użycia
    • Asocjacja
    • Relacje inculde, extend

Wybrane koncepcje obiektowości w praktyce

  • Abstrakcja
  • Hermetyzacja
  • Generalizacja
  • Polimorfizm

Architektura systemu

  • Odwzorowanie struktury i zachowania systemu
    • Dwie kategorie diagramów UML
    • Modelowanie zależności pomiędzy strukturą a zachowaniem
    • Różne poziomy modelowania zachowań
  • Odwzorowanie klas analitycznych w elementy projektowe
    • Relacje refine
    • Tworzenie silnych powiązań pomiędzy wynikami fazy analizy a fazy projektowania
  • Modelowanie klas projektowych
    • Klasa
    • Asocjacja
    • Enumeracja
    • Forward/reverse engineering
  • Projektowanie podsystemow
    • Komponent
    • Relacja delegacji
    • Złącze Assembly
  • Opis aspektów współbieżnosci w architekturze systemu
    • przykłady wykorzytania w diagramach aktywności, sekwencji oraz maszyny stanowej
  • Opis aspektów rozproszenia w architekturze systemu
  • Różne perspektywy opisu architektury

Wymagania

Podstawowa znajomość najczęściej wykorzystywanych diagramów UML (przypadków użycia, klas, sekwencji).

  21 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (10)

Szkolenia Powiązane

Powiązane Kategorie