Plan Szkolenia

Najlepsze praktyki

  • Kryzys oprogramowania
  • Najlepsze praktyki w rozwoju oprogramowania
    • Iteracyjny rozwój
    • Zarządzanie wymaganiami
    • Architektura oparta o komponenty
    • Wizualne modelowanie
    • Weryfikacja jakości
    • Zarządzanie zmianami

RUP

  • Charakterystyka RUP
  • Dwa wymiary RUP
  • UML dla RUP

Tworzenie modelu obiektowego

  • Język UML 2 jako sposób reprezentowania modelu
    • Model obiektowy
    • Sposoby opisu modelu
  • Praktyczne analizowanie treści specyfikacji przypadków użycia
    • Aktor
    • Przypadek użycia
    • Asocjacja
    • Relacje inculde, extend

Wybrane koncepcje obiektowości w praktyce

  • Abstrakcja
  • Hermetyzacja
  • Generalizacja
  • Polimorfizm

Architektura systemu

  • Odwzorowanie struktury i zachowania systemu
    • Dwie kategorie diagramów UML
    • Modelowanie zależności pomiędzy strukturą a zachowaniem
    • Różne poziomy modelowania zachowań
  • Odwzorowanie klas analitycznych w elementy projektowe
    • Relacje refine
    • Tworzenie silnych powiązań pomiędzy wynikami fazy analizy a fazy projektowania
  • Modelowanie klas projektowych
    • Klasa
    • Asocjacja
    • Enumeracja
    • Forward/reverse engineering
  • Projektowanie podsystemow
    • Komponent
    • Relacja delegacji
    • Złącze Assembly
  • Opis aspektów współbieżnosci w architekturze systemu
    • przykłady wykorzytania w diagramach aktywności, sekwencji oraz maszyny stanowej
  • Opis aspektów rozproszenia w architekturze systemu
  • Różne perspektywy opisu architektury

Wymagania

Podstawowa znajomość najczęściej wykorzystywanych diagramów UML (przypadków użycia, klas, sekwencji).

  21 godzin
 

Liczba uczestników


Data rozpoczęcia

Data zakończenia


Daty szkoleń są uzależnione od dostępności trenerów. Szkolenia standardowo odbywają się w godzinach od 09:00 do 16:00.
Szkolenia zdalne są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.

Opinie uczestników (10)

Szkolenia Powiązane

Powiązane Kategorie