Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)

NobleProg FAQ

Pytanie: Dlaczego ceny się zmieniają?

Mamy dość skomplikowane zasady odnośnie liczenia cen. Działa to jak w przypadku linii lotniczych.
Zazwyczaj im wcześniej rezerwujesz, tym mniej płacisz. System optymalizuje rozmiar grupy, więc najczęściej składają się one z 2 lub 3 osób.

 

Pytanie: Czy ceny szkoleń zawierają VAT?

Nie. W większości przypadków VAT zostanie doliczony do faktury.

 

Pytanie: Czy akceptujecie karty kredytowe/debetowe?

Tak, akceptujemy karty kredytowe/debetowe. Jeśli chcesz zapłacić kartą kredytową lub debetową, wybierz odpowiednią opcję w formularzu zamówienia szkolenia.

 

Pytanie: Czy obiad jest wliczony w cenę szkolenia?

Dla większości szkoleń otwartych, trwających od 9:30 do 17:30, obiad jest wliczony w cenę szkolenia.

Dla szkoleń indywidualnych lub zamkniętych, informacja jest podana w wycenie.

W trakcie szkolenia podane zostaną napoje.

 

Pytanie: Czy muszę przynieść własny komputer?

Nie, mamy laptopy, które udostępniamy uczestnikom. Jeśli chciałbyś użyć własnego komputera, zapytaj o to trenera, który da ci znać, czy istnieje taka opcja czy nie.

 

Pytanie: Jak mogę zapłacić?

Po wypełnieniu formularza zamówienia konkretnego szkolenia, należy uiścić opłatę w ciągu 3 dni roboczych od daty wysłania faktury pro forma. W przypadku płatności kartą kredytową lub debetową, płatność powinna zostać uregulowana od razu.

Są różne sposoby dokonywania płatności:

  • Przelew bankowy
  • Płatność internetowa (kartą kredytową lub debetową)

Pro forma

Po dokonaniu rezerwacji i wybraniu opcji płatności przelewem bankowym, wyślemy do Ciebie pro formę pocztą elektroniczną. Pro forma jest wysyłana przed szkoleniem, żebyś mógł dokonać płatności. To nie jest właściwa faktura. Właściwa faktura zostanie wystawiona po zaksięgowaniu wpłaty. Na fakturze znajdzie się informacja o metodzie płatności i całkowitym koszcie.

Some of our clients