Efektywne wykorzystanie Social Media - Facebook, Twitter, Youtube, Google+, blogi - Plan Szkolenia

Primary tabs

Kod kursu

3246

Czas trwania

7 godzin (zwykle1 dni wliczając przerwy)

Wymagania

Charakterystyka kursu

Plan Szkolenia

Marketing w internecie

  • Co to jest SocialMedia ? fenomen społeczności internetowych
  • Przykłady aktualnych kampanii internetowych  
  • Główne zalety mediów społecznościowych w porównaniu z tradycyjnymi kanałami komunikacji
  • Social Media a reklama
  • Korzyści dla firm wynikające z kampanii SocialMedia
  • Dobór kanału komunikacji
  • E-Konsumenci - uczestnicy a nie użytkownicy - kim są , czego szukają i czego oczekują?
  • Podstawowa terminologia w e-marketingu
  • Targetowanie reklam w internecie
  • Wskaźniki skuteczności
  • Efektywność i optymalizacja działań
  • Sieci społecznościowe: zasięgi, zasady działania, funkcjonalności
  • Budowanie społeczności wokół marki - cele i metody
  • Engagement Marketing w sieciach społecznościowych
  • Word of Mouth Marketing - szanse i zagrożenia oraz kodeks dobrych praktyk
  • Viral Marketing - jak zaprojektować udaną kampanię wirusową
  • Kampanie reklamowe
  • Postępowanie w sytuacjach kryzysowych

Omówienie oraz specyfikacja podstawowych platform komunikacji i ich wykorzystanie w poszczególnych branżach

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Mikroblogi
  • Fora dyskusyjne
  • YouTube
  • Nasza Klasa
  • Blog firmowy
  • Serwisy newsowe
  • Dziennikarstwo obywatelskie
  • Współpraca z blogerami

Tworzenie wizerunku

  • Tworzenie kampanii wizerunku w internecie
  • Podstawowe założenia tworzenia strategii komunikacji w mediach społecznościowych
  • Efektywna komunikacja w internecie
  • Język internetowy
  • Na czym się skupić a z czego zrezygnować
  • Technologie mobilne
  • Zasady dobrego e-mailingu
  • Newslettery

Analiza oraz monitoring czy nasze działania przynoszą zamierzone korzyści

  • Dostępne narzędzia analityczne i ich zastosowanie w praktyce:
  • Statystyki Facebooka i YouTube
  • Google Analytics
  • Dostępne narzędzia monitoringu Social Media
  • Praktyczny pomiar ROI, kosztu pozyskania użytkownika/klienta i jego aktywizacji
  • Ocena wpływu działań w Social Media na wizerunek marki jako całości

Case studies

Zakończenie szkolenia i podsumowanie


Szkolenie gwarantowane uruchamiamy nawet dla jednego uczestnika!
Szkolenie Otwarte Szkolenie Otwarte
W szkoleniu uczestniczą kursanci z różnych firm. Kurs realizowany jest wg planu szkolenia zamieszczonego na naszych stronach.
od 960PLN
(65)
Szkolenie Zamknięte Szkolenie Zamknięte
Uczestnicy tylko z jednej organizacji. Nie ma możliwości dołączenia uczestników z zewnątrz. Program szkolenia jest zazwyczaj dostosowany do konkretnej grupy, tematy zajęć są uzgadniane pomiędzy klientem a trenerem.
Szkolenie Zdalne Szkolenie Zdalne
Instruktor oraz uczestnicy znajdują się w różnych fizycznych lokalizacjach i komunikują się przez Internet.
od 1900PLN
Zapytaj o wycenę

Im więcej zgłaszasz uczestników, tym większe oszczędności. Tabela przedstawia cenę za uczestnika w zależności od liczby zgłaszanych osób i służy jedynie to zilustrowania przykładowych cen. Aktualna oferta dotycząca szkolenie może być inna.

Liczba uczestników Szkolenie Otwarte Szkolenie Zdalne
1 960PLN 1900PLN
2 880PLN 1350PLN
3 853PLN 1167PLN
4 840PLN 1075PLN
Nie znalazłeś pasującego terminu? Zaproponuj termin szkolenia >>
Zbyt drogo? Podaj swoją cenę

Powiązane Kategorie


Najbliższe szkolenia

MiejscowośćData KursuCena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Kielce, ul. Warszawska 19wt., 2016-12-27 09:001900PLN / 1110PLN
Zakopane ul. Jagiellońska 30 śr., 2016-12-28 09:001900PLN / 1110PLN
Szczecin, ul. Małopolska 23pon., 2017-01-02 09:001900PLN / 1010PLN
Rzeszów, Plac Wolności 13pon., 2017-01-02 09:001900PLN / 1110PLN
Lublin, ul. Spadochroniarzy 9wt., 2017-01-03 09:001900PLN / 1110PLN

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Zaufali nam