Szkolenia Change Management

Szkolenia Change Management

Change Management training

Plany Szkoleń Change Management

Identyfikator Nazwa Czas trwania (po 7h zegarowych dziennie) Przegląd
463705 Starting Business in China 21 hours This course is designed for business owners, entrepreneurs and managers who want start a business in People's Republic of China. It focuses on professional services industry (consulting, hi-tech, etc...), though people working in other industries can also benefit from the course. Th motivation to create this course was that there are a lot of courses focusing on culture or pure legal aspect of doing business in China, there was no course which would comprehensively cover all aspects of the business. This course does not provide any legal advise. It is provided by people who started their own business in China, not lawyers. Company types Choosing type of company WOFE Partnership Franchise Others Legal requirements Process, departments and permissions Limitation of operations in China Choosing Location Regulations in different areas Free trade-zones Municipalities Office renting requirements Choosing office provider Business Operations Company chops (stamps) Significance of chops Types of chops Hiring Subcontracting Basics of accountancy in China Marketing Website Where to host Permission to host in mainland china Search Engine Optimization Online Marketing Offline Marketing Very Short Cultural Hints Learning the language Myths Other things you shall know
417065 Change Management 21 hours Audience: This course is designed for all staff requiring a wider view of the Change Process to get the best results for their part of the business Format of the course A combination of: Facilitated Discussions Slide Presentations Exercises and Case Studies At the end of this course, attendees will be able to: Explain the basic Change Strategies that underpin the planning for change in an organisation Understand the use and application of the 9 Change Principles Construct a Change Plan suitable to their part of the business Basic Change Strategies How do we decide where the business is now? Once that decision is made we can begin planning for change which will involve: Planning to Attack: challenging the competition Planning to Defend: protecting our current position The 9 Change Principles in detail Compelling Reason for Change Clear Vision and Objectives Context for Change Momentum Stakeholder Engagement Alignment Embedding Change Great Sponsorship Emotional Responses to Change Resistance to Change Why do people resist change? What are the potential benefits of resisting change? Team Development through a Change Process What are the challenges to teams in change environments? What are the potential benefits of resisting change? Handling Conflict What should we do when change goes wrong? How do we deal with conflict in the change process? Action Planning Creation of a implementable Change Plan for a part of the business
57298 Zarządzanie wymaganiami 21 hours Zarządzanie wymaganiami jest dziedziną aktywności biznesowej mającą na celu określenie rzeczywistych potrzeb użytkowników w stosunku do tworzonego produktu oraz działań niezbędnych dla wytworzenia takiego produktu. Zarządzanie wymaganiami zajmuje się również pomiarem użyteczności produktów przy porównaniu i wyborze optymalnej oferty na produkt z wielu dostępnych wariantów oferowanych przez różnych dostawców. Zarządzanie wymaganiami obejmuje również bieżącą ocenę gotowości produktu w trakcie tworzenia oraz ocenę zgodności produktu z potrzebami użytkownika po jego wytworzeniu. Zarządzanie wymaganiami jest jedną z bardziej istotnych faz projektowania produktu, od której jakości realizacji zależy bezpośrednio liczba wytworzonych błędów w produkcie skutkujących koniecznością nanoszenia poprawek i przeprowadzania ponownych testów do momentu wytworzenia produktu zgodnego z potrzebami użytkownika.   Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę: techniki zbierania i precyzowania wymagań  modelowanie i weryfikowanie wymagań (omówienie narzędzi służących do modelowania wymagań, prcesów biznesowych zasady organizowania dokumentów i skuteczne przekazywanie ich wykonawcom dobre praktyki przy realizacji projektów IT   Forma szkolenia: wykłady (50%) warsztaty (10%) ćwiczenia parktyczne (20%) praca indywidualna (10%) praca w grupach i dyskusja (10%) Moduł I Cykl życia produktu a zarządzanie strategiczne. Definicje pojęć, ustrukturyzowanie procesu zbierania i prioretyzowania wymagań względem dostarczanej użyteczności w czasie. Skąd biorą się problemy w projektach IT Tworzenie poprawnej komunikacji między zamawiającym a wykonawcą Pojęcia związane z analizą wymagań (intresariusze, produkty itp) Analiza i jej miejsce w projekcie informatycznym Ocena roli wymagań w odbiorze systemu i testowaniu Planowanie i organizacji projektu IT - dobre praktyki Moduł II Analityk - pożądane cechy, metody rozwoju, rola Różnica pomiędzy potrzebą a wymaganiami System wartości wykonawcy i klienta Wymagania i ryzyko po stronie wykonawcy i klienta Określanie jakości rozwiązań IT poprzez wymagania niefunkcjonalne Zbieranie wymagań - techniki i zakresy ich zastosowania Prowadzenie wywiadu Metody prowadzenia spotkań Dokumentowanie zebranych wymagań Moduł III Zarządzanie problemami i zmianami wymagań w projektach IT  Weryfikowanie i precyzowanie informacji Formalizmy, notacje, modele (UML, BPMN) Prototypowanie i testowanie procesów
578055 Kanban Management Professional 1 16 hours Kanban Management Professional 1 (KMP1) is a highly interactive two-day course accredited by the Lean Kanban University (LKU). It combines teaching, group discussions and a fully immersive simulation to illustrate how the Kanban Method helps individuals, teams, and organisations to manage and improve the delivery of products and services to their customers.   The Kanban Method provides pragmatic, actionable, evidence-based guidance for successful evolutionary change. It starts with what you do now and pursues evolutionary change while respecting current roles, responsibilities and job titles, and encouraging leadership at all levels. This allows organisations to evolve business processes gradually, define and use relevant metrics to measure progress, and significantly reduce the risks associated with complex change programmes.   You will leave this course with knowledge of the Kanban principles and general practices, and skills that will enable you to apply Kanban with confidence in your organisation. What Will You Learn? - Identify internal and external sources of dissatisfaction - Analyse demand vs capability - Model the knowledge discovery process - Design kanban systems and their visualisations - Identify and prioritise improvements - Choose cadences for activities - Identify classes of service What Will I Receive? Two days of high quality training with Michael Chik who has 20 years of experience in software development. During the course, refreshments and lunch will be provided. You will also receive: Course materials (print & electronic) Electronic copy of the book "Kanban - Successful Evolutionary Change for Your Technology Business" by David J. Anderson Membership of the Lean-Kanban University (LKU) Lean-Kanban University (LKU) certificate of course completion Who Is This Course For? Anyone who is involved in product development or knowledge work. This includes but is not limited to the following: Programme and delivery managers Product and project managers Product developers, software developers and testers People working in operations or support Business analysts High-level management Anyone interested in implementing Agile in their organisation   Day 1 Introduction to Kanban Definition of the Kanban Method Kanban in action: immersive Kanban simulation Using a kanban system: practical lessons from the simulation Day 2 Introduction to STATIK: Systems Thinking Approach To Introducing Kanban Identifying internal and external motivation for change Demand analysis for different types of work Mapping the workflow Discovering different classes of service Choosing system replenishment and delivery frequencies Designing a kanban system To improve your learning experience this course uses non-technical exercises, simulations, a case study and discussions organised in small groups.

Kursy ze Zniżką

Szkolenie Miejscowość Data Kursu Cena szkolenia [Zdalne/Stacjonarne]
Administracja serwerem Apache Tomcat Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 pon., 2016-10-03 09:00 2344PLN / 1736PLN
Wstęp do systemu Linux Poznań, Garbary 100/63 wt., 2016-10-04 09:00 1640PLN / 1100PLN
Programowanie w języku Scala Poznań, Garbary 100/63 wt., 2016-10-04 09:00 3479PLN / 2114PLN
Tworzenie aplikacji internetowych w języku PHP Szczecin, ul. Małopolska 23 wt., 2016-10-04 09:00 2688PLN / 2081PLN
Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - wstęp do programowania Warszawa, ul. Złota 3/11 wt., 2016-10-04 09:00 1941PLN / 1504PLN
Docker for Developers and System Administrators Gdańsk, ul. Powstańców Warszawskich 45 śr., 2016-10-05 09:00 2507PLN / 1963PLN
Adobe InDesign Lublin, ul. Spadochroniarzy 9 śr., 2016-10-05 09:00 1220PLN / 1144PLN
ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management Warszawa, ul. Złota 3/11 pon., 2016-10-10 09:00 2639PLN / 2076PLN
Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - poziom zaawansowany Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 pon., 2016-10-10 09:00 1689PLN / 1296PLN
Prognozowanie Rynku Poznań, Garbary 100/63 czw., 2016-10-13 09:00 2936PLN / 2112PLN
ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management Łódź, ul. Tatrzańska 11 pon., 2016-10-17 09:00 2639PLN / 2160PLN
Microsoft Office Excel i Visual Basic for Applications (VBA) dla kontrolerów finansowych i audytorów Katowice ul. Opolska 22 pon., 2016-10-17 09:00 1941PLN / 1682PLN
Microsoft Office Excel - efektywna praca z arkuszem Rzeszów, Plac Wolności 13 wt., 2016-10-18 09:00 598PLN / 737PLN
Prognozowanie Rynku Warszawa, ul. Złota 3/11 śr., 2016-10-19 09:00 2936PLN / 2112PLN
ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management Szczecin, ul. Małopolska 23 śr., 2016-10-19 09:00 2639PLN / 2134PLN
Podstawy inżynierii wymagań i analizy Gliwice ul. Karola Marksa 11 czw., 2016-10-20 09:00 2735PLN / 1967PLN
ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management Zielona Góra, ul. Reja 6 pon., 2016-10-24 09:00 2639PLN / 2118PLN
Apache Tomcat and Java EE Administration Warszawa, ul. Złota 3/11 pon., 2016-10-24 09:00 2344PLN / 1555PLN
Building Web Apps using the MEAN stack Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 pon., 2016-10-24 09:00 5538PLN / 3550PLN
Wdrażanie efektywnych strategii cenowych Poznań, Garbary 100/63 śr., 2016-10-26 09:00 1427PLN / 1093PLN
Tworzenie i wygłaszanie prezentacji z Power Point (warsztat kompetencji społecznych) Poznań, Garbary 100/63 czw., 2016-10-27 09:00 1572PLN / 1121PLN
Agile Project Management with Scrum Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 śr., 2016-11-02 09:00 1746PLN / 1449PLN
Adobe InDesign Lublin, ul. Spadochroniarzy 9 pon., 2016-11-07 09:00 1220PLN / 1144PLN
Agile Project Management with Scrum Poznań, Garbary 100/63 pon., 2016-11-07 09:00 1746PLN / 1315PLN
Administracja systemu Linux Olsztyn, ul. Kajki 3/1 wt., 2016-11-08 09:00 1940PLN / 1509PLN
SQL Fundamentals Warszawa, ul. Złota 3/11 śr., 2016-11-09 09:00 1358PLN / 853PLN
Microsoft Office Excel - analiza statystyczna Warszawa, ul. Złota 3/11 pon., 2016-11-14 09:00 1343PLN / 1031PLN
Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - poziom zaawansowany Białystok, ul. Malmeda 1 pon., 2016-11-14 09:00 1689PLN / 1413PLN
Programowanie w języku Python Szczecin, ul. Małopolska 23 wt., 2016-11-15 09:00 5540PLN / 3738PLN
Tworzenie i zarządzanie stronami WWW Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 pon., 2016-11-21 09:00 3410PLN / 2836PLN
Techniki graficzne (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 wt., 2016-12-06 09:00 1963PLN / 1470PLN

Najbliższe szkolenia

Szkolenie Change Management, Change Management boot camp, Szkolenia Zdalne Change Management, szkolenie wieczorowe Change Management, szkolenie weekendowe Change Management , edukacja zdalna Change Management, nauka przez internet Change Management, nauczanie wirtualne Change Management, e-learning Change Management, lekcje UML, kurs online Change Management,Kurs Change Management,Kursy Change Management, Trener Change Management, instruktor Change Management, kurs zdalny Change Management

Some of our clients