Plan Szkolenia
1. Znaczenie rozmowy oceniającej w procesie zarządzania zasobami ludzkimi.
2. Ocena okresowa, a ocena bieżąca.
3. Zalety stosowania sformalizowanej rozmowy oceniającej.
4. Przygotowanie do rozmowy oceniającej.
- Jak poinformować o rozmowie oceniającej
- Zebranie informacji i argumentów
- Rozpoznanie potrzeb pracowników
- Cel rozmowy oceniającej
- Planowanie rozmowy oceniającej
- Struktura
5. Jak prowadzić skuteczną rozmowę oceniającą
- przyczyny błędów w ocenianiu
- jak ograniczać subiektywizm w ocenie
- style prowadzenia rozmowy oceniającej
- udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnej
- formułowanie konstruktywnych uwag krytycznych i pochwał
- ustalanie celów i tworzenie planów rozwojowych
- prowadzenie rozmowy z „trudnym” pracownikiem.
6. Efektywna komunikacja w trakcie rozmowy oceniającej.
7. Budowanie mapy kompetencji na podstawie rozmowy oceniającej.
8. Planowanie rozwoju pracowników.
9. Działania menedżera pomiędzy okresowymi rozmowami oceniającymi.
- Ustalenie po rozmowie
- Wnioski na przyszłość
- Ewaluacja rozmowy
- Konsekwentne egzekwowanie ustaleń rozmowy
Wymagania
Opinie uczestników (4)
Otwartość prowadzącej, poczucie humoru, podejście i wiedza
Justyna - e-file
Szkolenie - Mindfulness Workshop
Było to przydatne doświadczenie zarówno z zawodowego, jak i personal punktu widzenia. Trener był bardzo kompetentny i przekazał nam ważne informacje do wykorzystania w miejscu pracy, ale także w życiu prywatnym. Byłem w stanie zastanowić się nad własnymi cechami charakteru i cechami ludzi wokół mnie, a dzięki nim skorzystać lub poprawić siebie. Ćwiczenia radzenia sobie ze stresem były proste i pomocne w zastosowaniu.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Szkolenie - Stress Management and Prevention
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Chciałbym podziękować trenerowi Abhi za to owocne szkolenie. Doceniam, że starał się poznać wszystkich uczestników, aby mógł lepiej dostosować szkolenie do naszych potrzeb. Uwielbiam to, że istniała równowaga między teorią a działaniami, które nas angażowały. I jak treść była prosta i zwięzła.
Rainey Clarecia - Talentvis
Szkolenie - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.