Plan Szkolenia

Concept

  • The value of improvement Improvement and management Improvement and total quality control (TQC) Improvement and suggestion system Improvement and competition Process-oriented management and result-oriented management

Comparison between East and West

  • Improvement and Innovation Improvement and Measurement

Improvement from comprehensive quality control

  • Quality Control - Managing the Quality of People Quality Control Methods: Japan vs. the West Compliance with the PDCA Cycle Grassroots Improvement

Practical combat

  • Manager-led improvement Improvement of facilities Team-led improvement Individual-led improvement

Management

  • Cross-functional management Policy deployment Quality deployment Comprehensive production maintenance

Problem Solving Methods

  • Issues in Management Kaizen Activities and Industrial Relations Labor and Management: Enemies or Allies Top Management Commitment

Change corporate culture

  • The Customer: The Ultimate Judge of Quality Supplier Relationships Changing Corporate Culture: Challenges for the West.

case analysis

 

  7 godzin
 

Liczba uczestników


Data rozpoczęcia

Data zakończenia


Daty szkoleń są uzależnione od dostępności trenerów. Szkolenia standardowo odbywają się w godzinach od 09:00 do 16:00.
Szkolenia zdalne są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.

Opinie uczestników (2)

Szkolenia Powiązane

Kanban Management Professional 1

  14 godzin

Powiązane Kategorie