Plan Szkolenia
Trasowanie:
przygotowanie grafiki rastrowej pod trasowanie
ustawianie parametrów pod trasowanie
wybieranie metody
progowanie
narożniki
ilość ścieżek, kotwic i kolorów
Krzywe Bezier:
tworzenie reguła zegarowa,
modyfikacja
usuwanie
punkty kontrolne
dodawanie
usuwanie
zamiana rodzaju punktu i krzywej
łączenie punktów
rozłączanie punktów
zmiana kierunku krzywej
tworzenie i modyfikacja krzywej złożonej
naprawa błędnych krzywych
Czcionki:
rodzaje czcionek i problemy
standardy znaków umieszczonych w czcionkach
naprawa lub dodawanie brakujących znaków w czcionce
instalacja w systemie operacyjnym
zasady współgrania znaków
wykorzystanie krzywych do tworzenia czcionek
Projekty:
zrozumienie wytycznych
przygotowywanie dokumentu od projektu do urządzenia
sprawdzanie poprawności dokumentu
Pytania:
możliwości i ograniczenia programu
możliwości i ograniczenia formatów wektorowych
rozwiązywanie problemów z codziennej pracy
Opinie uczestników (3)
Zrozumiały sposób przekazywania wiedzy. Ciekawe przykłady i ćwiczenia. Pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bardzo dobry kontakt z prowadzącym.
Jarosław Madziar - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie - WebGL: Create an Animated 3D Application
Podejście prowadzącego. Bardzo sympatyczny i z poczuciem humoru, jednocześnie z zachowaniem należytego profesjonalizmu. W razie pytań, odpowiedzi były zawsze wyczerpujące. Dla mnie jako osoby mało obeznaną z tematem programowania niskopoziomowego, otwartośc prowadzącego dużo pomoga.
Michał Kwiatek - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie - NVIDIA GPU Programming - Extended
Bardzo interaktywne z różnymi przykładami, z dobrym postępem złożoności między początkiem a końcem szkolenia.
Jenny - Andheo
Szkolenie - GPU Programming with CUDA and Python
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję