Plan Szkolenia

1 Wprowadzenie 1.1 Jakość kompleksowa Management (TQM) 1.2 Reengineering procesów biznesowych (BPR) 1.3 Six Sigma 1.4 Zarządzanie procesami biznesowymi (BPM) 1.5 Perspektywa procesu 1.6 Proces Management 1.7 Analiza i projektowanie modelowania procesów 1.7.1 Cykl życia BPM 1.7. 1.1 Cykl życia BPM 1.7.1.2 Cykl życia BPM 1.8 Interesariusze w cyklu życia BPM 1.8.1 Własność procesów 1.8.1.1 Obowiązki właściciela procesu 1.8.1.2 Umiejętności i możliwości właściciela procesu 1.9 Elementy BPMN 1.9.1 Pięć podstawowych kategorii elementów 1.9.2 Przepływ Obiekty 1.9.3 Dane 1.9.4 Łączące obiekty 1.9.5 Tory pływania 1.9.6 Artefakty 1.10 Procesy biznesowe Management Systemy (BPMS) 1.10.1 Kluczowe czynniki i cele BPMS 1 1.10.2 Kluczowe czynniki i cele BPMS 2 1.10.3 Przetwarzanie Modelowanie 1.10.4 Kontinuum technologii BPM 1.10.5 Stos BPM 1.10.6 Stos BPM

2 Proces biznesowy 2.1 Logika procesu 2.2 Zgodność 2.3 Podmodele w ramach kompleksowego modelu BPMN 2.4 BPMN i WSBPEL 2.5 BPMN 2.0 w porównaniu do BPMN 1.2 2.6 Podmodele BPMN 2.7 Prywatny (wewnętrzny) proces biznesowy 2.8 Proces publiczny 2.9 [5 ] 2.10 Choreografia 2.11 Rozmowa 2.12 Poziomy modelowania procesów BPMN 2.12.1 Modelowanie opisowe 2.13 Aktywność BPMN 2.14 Rodzaje działań 2.15 Rodzaje podprocesów 2.16 Przepływ sekwencji 2.17 Token 2.18 Dzielenie przepływu sekwencji 2.19 Podstawowe obiekty przepływu BPMN 2.20 Quiz

3 Koncepcje BPMN dla analityków 3.1 Bramy 3.1.1 Brama wyłączna 3.1.2 Przykład bramy wyłącznej 3.1.3 Łączenie (wyłączne) 3.1.4 Brama równoległa 3.1.5 Brama równoległa Przykład 1 3.1.6 Przykład bramy równoległej 2 3.1.7 Brama włączająca 3.1 .8 Przykład bramki włączającej 1 3.1.9 Przykład bramki włączającej 2 3.2 Quiz dotyczący bramek 3.3 Zdarzenia 3.3.1 Przykład zdarzeń 3.3.2 Brak zdarzeń 3.4 Pula i uczestnik 3.5 Przepływ komunikatów 3.5.1 Demonstracja 3.6 4 Podstawowe zdarzenia komunikatów 3.6.1 Przykład zdarzeń komunikatów 3.7 Zdarzenia czasowe 3.7.1 Przykład 1 timera 3.7.2 Przykład 2 timera 3.8 Przerywanie a nie przerywanie 3.9 Wyłączna bramka oparta na zdarzeniach 3.9.1 Przykład 3.9.2 Przykład 3.9.3 Brama oparta na zdarzeniach rozpoczyna proces 3.10 Artefakty 3.10. 1 Grupa 3.10.2 Adnotacja tekstowa 3.11 Rodzaje zadań 3.11.1 Zadanie odbierania 3.11.2 Zadanie wysyłania 3.11.3 Zadanie serwisowe 3.11.4 Zadanie użytkownika 3.11.5 Zadanie ręczne 3.11.6 Zadanie reguły biznesowej 3.11.7 Zadanie skryptu 3.11.8 Asynchroniczna Communication - zadania 3.11.9 Asynchroniczna Communication - zdarzenia 3.11.10 Synchroniczna Communication 3.12 Równoległa bramka oparta na zdarzeniach 3.13 Złożona bramka 3.14 Modelowanie danych 3.14.1 Obiekty danych 3.14.2 Wprowadzanie i wyprowadzanie danych 3.14.3 Magazyn danych 3.15 Zdarzenia łącza 3.15.1 Przykład zdarzenia łącza 3.15.2 Zdarzenia łącza jako łącznik poza stroną 3.16 Zdarzenia sygnału 3.16.1 Przykład zdarzenia sygnału 1 3.16.2 Przykład zdarzenia sygnału 2 3.17 Zdarzenia błędów 3.17.1 Zdarzenia błędów Przykład 1 3.17. 2 Zdarzenia błędów Przykład 2 3.17.3 Zdarzenia błędów Przykład 3 3.18 Zdarzenia eskalacji 3.18.1 Przykład eskalacji 3.19 Kompensacja 3.19.1 Procedura obsługi kompensacji 3.19.2 Kompensacja przy użyciu podprocesu zdarzenia 3.20 Transakcja 3.20.1 Transakcja w BPMN 3.20.2 Zwinięta podtransakcja -Proces 3.20.3 Anuluj zdarzenia 3.21 Pętle i wiele instancji 3.21.1 Pętla standardowa 3.21.2 Aktywność z wieloma instancjami 3.21.3 Przykład działania z wieloma instancjami 3.22 Zadanie globalne i proces globalny 3.22.1 Aktywność wywoływania 3.23 Quiz dotyczący zdarzeń 3.24 Quiz dotyczący artefaktów 3.25 Proces, współpraca, choreografia i rozmowa w BPMN 2.0 3.25.1 Proces - ponownie 3.25.1.1 Rodzaje procesów BPMN 3.25.2 Współpraca 3.25.3 Choreografia 3.25.3.1 Przykład choreografii 1 3.25.3.2 Zadanie choreograficzne 3.25.3.3 Zadanie choreograficzne z Wiadomość 3.25.3.4 Zadanie choreografii dwukierunkowej 3.25.3.5 Przepływ sekwencji 3.25.3.6 Bramy 3.25.3.7 Przykład wyjątkowej bramki 3.25.3.8 Przykład choreografii 2 ze specyfikacji 3.25.3.9 Przykład choreografii 2 ze specyfikacji 3.25.4 Rozmowy 3.25.4.1 Przykład rozmowy

4 Wzorce przepływu pracy 4.1 Wzorce przepływu pracy (przepływu sterowania) 4.2 Wzorce przepływu pracy (przepływu sterowania) 4.3 Nowe wzorce przepływu sterowania 4.4 Wzorce podstawowe: Sekwencja 4.5 Wzorce podstawowe: Podział równoległy 4.6 Wzorce podstawowe: Synchronizacja 4.7 Wzorce podstawowe: Wybór ekskluzywny 4.8 Wzorce podstawowe: Proste Scalanie 4.9 Wzorce podstawowe: Wielokrotny wybór 4.10 Wzorce podstawowe: Strukturalne łączenie synchroniczne 4.11 Wzorce podstawowe: Łączenie wielokrotne 4.12 Wzorce podstawowe: Dyskryminator strukturalny 4.13 Wzorce podstawowe: Cykle arbitralne WCP-10

5 Wzorce strukturalne 5.1 Wzorce podstawowe: niejawne zakończenie 5.2 Wzorce podstawowe: wiele wystąpień bez synchronizacji 5.3 Wzorce podstawowe: wiele wystąpień z a priori wiedzą z czasu projektowania 5.4 Wzorce podstawowe: wiele wystąpień z aprioryczną wiedzą o czasie wykonywania 5.5 Wzorce podstawowe: wiele wystąpień bez wiedza a priori o działaniu 5.6 Wzorce podstawowe: Odroczony wybór 5.7 Wzorce podstawowe: Routing równoległy z przeplotem 5.8 Wzorce podstawowe: Kamień milowy 5.9 Wzorce podstawowe: Anuluj działanie 5.10 Wzorce podstawowe: Anuluj wielkość liter

6 Symulacja i wykonywanie modeli BPMN 6.1 Symulacja modeli procesów 6.2 Korespondencje BPMN i UML 6.3 Narzędzia BPMN

Uwaga: Powyższe sesje szkoleniowo-mentoringowe prowadzone są interaktywnie przy użyciu Business narzędzi modelowania w celu zapewnienia dobrego poziomu identyfikowalności pomiędzy specyfikacjami biznesowymi a ich wykonaniem. Koncepcje są najpierw wyjaśniane na podstawowych przykładach, a następnie przedstawiane są projekty rozwiązań własnych problemów. Po tej sesji możemy Ci towarzyszyć, przeglądając i weryfikując Twoje rozwiązania w zależności od Twoich potrzeb.

 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Powiązane Kategorie