Plan Szkolenia

Układ i kompozycja

  • Zasady rozmieszczania
  • Wybór projektu i odbiorców
  • Styl projektu
  • Kanony projektowe
  • Cykl życia projektu 

Kolorystyka

  • Znaczenie
  • Wybór kolorów
  • Kolorystyka a wzrok
  • Palety kolorów
  • Mieszanie kolorów

 Typografia

  • Zasady typografii
  • Łączenie Fontów
  • Rodzaje Fontów
  • Glify
  • Wątki
  • Krzywe

Fotografia

  • Wybór
  • Kadrowanie
  • Maskowanie
  • Formaty i zastosowania
  • Ważne elementy przy robieniu fotografii 

Projekt a nośnik

  • Kolory podstawowe i dodatkowe
  • Przygotowanie do
  • Druku
  • Wycinania

Automatyzacja prac

  • Łącza
  • Przenoszenie elementów wektorowych i rastrowych

Wymagania

Dobra znajomość obsługi komputera.

 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (4)

Szkolenia Powiązane

Administration of CUDA

35 godzin

GPU Programming with CUDA and Python

14 godzin

Learning Maya

14 godzin

WebGL: Create an Animated 3D Application

21 godzin

AMD GPU Programming

28 godzin

NVIDIA GPU Programming

14 godzin

Introduction to GPU Programming

21 godzin

GPU Programming with CUDA

28 godzin

GPU Programming with OpenACC

28 godzin

GPU Programming with OpenCL

28 godzin

GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm

28 godzin

NVIDIA GPU Programming - Extended

21 godzin

ROCm for Windows

21 godzin

Hardware-Accelerated Video Analytics

14 godzin

Powiązane Kategorie