Plan Szkolenia
Układ i kompozycja
- Zasady rozmieszczania
- Wybór projektu i odbiorców
- Styl projektu
- Kanony projektowe
- Cykl życia projektu
Kolorystyka
- Znaczenie
- Wybór kolorów
- Kolorystyka a wzrok
- Palety kolorów
- Mieszanie kolorów
Typografia
- Zasady typografii
- Łączenie Fontów
- Rodzaje Fontów
- Glify
- Wątki
- Krzywe
Fotografia
- Wybór
- Kadrowanie
- Maskowanie
- Formaty i zastosowania
- Ważne elementy przy robieniu fotografii
Projekt a nośnik
- Kolory podstawowe i dodatkowe
- Przygotowanie do
- Druku
- Wycinania
Automatyzacja prac
- Łącza
- Przenoszenie elementów wektorowych i rastrowych
Wymagania
Dobra znajomość obsługi komputera.
Opinie uczestników (4)
Bardzo interaktywne z różnymi przykładami, z dobrym postępem złożoności między początkiem a końcem szkolenia.
Jenny - Andheo
Szkolenie - GPU Programming with CUDA and Python
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Podejście prowadzącego. Bardzo sympatyczny i z poczuciem humoru, jednocześnie z zachowaniem należytego profesjonalizmu. W razie pytań, odpowiedzi były zawsze wyczerpujące. Dla mnie jako osoby mało obeznaną z tematem programowania niskopoziomowego, otwartośc prowadzącego dużo pomoga.
Michał Kwiatek - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie - NVIDIA GPU Programming - Extended
Zrozumiały sposób przekazywania wiedzy. Ciekawe przykłady i ćwiczenia. Pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bardzo dobry kontakt z prowadzącym.
Jarosław Madziar - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie - WebGL: Create an Animated 3D Application
Podczas szkolenia najbardziej spodobała mi się elastyczność trenera, jego zdolność do reagowania na niespodziewane i potencjalnie głupie pytania. Wybitny poziom wiedzy trenera na temat kart graficznych NVIDIA.